- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (21.12.2009, 14:20)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Doar 13% dintre utilizatorii de internet ar fi dispuşi să plătească pentru informaţiile online
Doar 13% dintre utilizatorii de internet ar fi dispuşi să plătească pentru informaţiile online, în timp ce 8% ar accepta o taxă în schimbul unui conţinut fără publicitate, iar 5% ar fi gata să plătească chiar şi pentru site-urile cu publicitate, potrivit unui studiu GfK, informează un comunicat.
19 afișări
Doar 13% dintre utilizatorii de internet ar fi dispuşi să plătească pentru informaţiile online (Imagine: Laszlo Mihaly/Mediafax Foto)
Potrivit studiului privind obiceiurile de consum pentru internet realizat de compania GfK pentru Wall Street Journal Europe în 16 ţări europene şi SUA, majoritatea internauţilor îşi doresc să continue să folosească internetul în mod gratuit.
În cadrul acestei cercetări, utilizatorii de internet au fost întrebaţi, printre altele, cât de dispuşi sunt să plătească pentru conţinut - în special în cazul website-urilor de ştiri, divertisment şi cunoştinţe generale, precum Wikipedia. Astfel, 80% dintre respondenţii din cele 17 ţări îşi doresc în continuare acces gratuit la conţinutul online. O treime din totalul participanţilor la studiu crede că informaţiile de pe internet trebuie să fie gratuite şi neînsoţite de publicitate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
-
Premierul italian Giorgia Meloni şi-a anunţat candidatura la alegerile europene
-
Doi ucraineni au fost ucişi în Germania. Un rus a fost reţinut
-
Cinci sturioni capturaţi de braconieri au fost eliberaţi în apă de poliţiştii de frontieră
Majoritatea (46%) doreşte acces gratuit, dar este pregătită să accepte şi publicitatea. În ceea ce priveşte situaţia pe ţări, peste 50% dintre greci, belgieni, suedezi şi americani au fost de acord cu aceste condiţii, în vreme ce românii arată cea mai mică deschidere către această situaţie (22%).
Totuşi, sunt şi ţări care văd conceptul de plată pentru conţinut digital în mod pozitiv - 23% dintre suedezi, aproape 20% dintre olandezi şi britanici şi 17% dintre americani n-ar fi deranjaţi să plătească pentru acces la informaţiile de pe web.
Cercetarea a fost realizată în toamna anului 2009, pe un eşantion de 16.800 persoane cu vârste peste 15 ani din cele 17 ţări analizate.
GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. Înfiinţat în urmă cu 75 de ani ca prima companie de cercetare de piaţa din Germania, grupul GfK are în prezent mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente.
Citește pe alephnews.ro: China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe