Facebook ar putea integra o funcţie similară cu cea a butonului "Dislike"

Reţeaua de socializare Facebook nu va introduce butonul "Nu îmi place/ Dislike", dar ar putea integra o funcţie similară, sub o altă denumire, informează time.com.

153 afișări
Imaginea articolului Facebook ar putea integra o funcţie similară cu cea a butonului "Dislike"

Facebook ar putea integra o funcţie similară cu cea a butonului "Dislike" (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook, a declarat într-o sesiune de întrebări şi răspunsuri, care a fost organizată joi, că a luat în considerare să introducă butonul "Nu îmi place/ Dislike", dar a decis în cele din urmă să renunţe, considerând că ar avea o conotaţie "prea negativă".

În schimb, compania lucrează la dezvoltarea unei alte funcţii care să exprime un sentiment similar cu acela de a nu aprecia o stare, dar care să nu încurajeze utilizatorii să voteze efectiv împotriva unei postări care nu le place.

"Trebuie să ne dăm seama care este cel mai corect mod de abordare, pentru ca această funcţie să fie o forţă a binelui, nu o forţă negativă", a declarat Marc Zuckerberg, aflat în Menlo Park, California.

O astfel de funcţie ar putea avea sens când un prieten virtual anunţă decesul unei persoane şi împărtăşeşte o informaţie despre o nedreptate socială, dar nu i-ar "inspira" pe utilizatori să-şi intimideze prietenii care publică prea multe fotografii cu bebeluşi şi prea multe actualizări de stare.

Facebook este cea mai mare reţea de socializare din lume, având 1,35 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, fapt care înseamnă că aproape jumătate din populaţia conectată la internet la nivel mondial foloseşte această platformă măcar o dată pe lună, după cum relata la sfârşitul lunii octombrie publicaţia The Wall Street Journal.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici