Facebook colaborează cu PayPal pentru plăţi electronice

Facebook colaborează cu PayPal în cadrul unui parteneriat prin care PayPal devine una dintre modalităţile de plată pentru obiecte în anumite jocuri şi aplicaţii ale platformei de socializare sau pentru advertiserii care vor să plătească reclame în reţea, informează MediaPost.

143 afișări
Imaginea articolului Facebook colaborează cu PayPal pentru plăţi electronice

Facebook colaborează cu PayPal pentru plăţi electronice

În baza acordului, PayPal va fi adăugat ca opţiune de plată pentru Facebook Credits, valută virtuală creată de platforma de socializare, care le permite utilizatorilor să achiziţioneze bunuri virtuale în magazinele de cadouri online, în jocurile dezvoltate de terţi sau în cadrul aplicaţiilor de pe site. În prezent, metodele existente pentru Facebook Credits includ carduri de credit sau plăţi prin intermediul telefoanelor mobile.

Dezvoltatorii de aplicaţii şi jocuri pot deja include PayPal ca opţiune de plată pe Facebook, însă noile aranjamente marchează o relaţie de business directă între cel mai mare serviciu de plăţi online şi cea mai mare reţea de socializare din lume.

Advertiserii vor putea şi ei să folosească PayPal pentru a achiziţiona publicitate prin intermediul sistemului de publicitate al companiei. "Vrem să le oferim oamenilor care folosesc Facebook, precum şi advertiserilor şi developerilor o modalitate rapidă şi de încredere pentru a efectua plăţi în cadrul platformei", a declarat Dan Levy, director pentru operaţiuni de plată în cadrul Facebook.

"În condiţiile în care afacerea noastră s-a dezvoltat, oferirea de metode locale de plată a devenit un lucru tot mai important pentru advertiserii care vor să achiziţioneze Facebook Ads. Colaborarea cu PayPal, lider global în plăţi online, face acest lucru posibil", a spus el.

Serviciul PayPal, care are 81 de milioane de utilizatori, operează pe 190 de pieţe din întreaga lume şi efectuează tranzacţii în 24 de valute. Pe parcursul lui 2009, PayPal a asigurat realizarea de tranzacţii în valoare de 71 de miliarde de dolari.

Blogul Inside Facebook a definit parteneriatul ca pe un pas important pentru ambele companii. "În cele din urmă, acest lucru ar trebui să faciliteze realizarea de plăţi pentru advertiserii Facebook şi pentru cei care achiziţionează Credits, precum şi venituri în creştere pentru for PayPal", a remarcat Justin Smith, editorul blogului.

Pe parcursul ultimului an, au existat numeroase speculaţii în legătură cu dezvoltarea de către Facebook a unui serviciu care să concureze cu PayPal şi care să monetizeze nu doar reţeaua de socializare, ci şi restul site-urilor, prin intermediul Facebook Connect. Alianţa cu PayPal pare să anuleze zvonurile potrivit cărora Facebook ar intenţiona să creeze un sistem rival de plăţi, cel puţin pe termen scurt.

"Deşi acest lucru nu înseamnă că Facebook nu va construi niciodată un rival pentru PayPal, mişcarea arată că platforma de socializare acordă prioritate creşterii fluxului financiar înainte de a construi un serviciu propriu de plăţi", scrie Smith. Într-un studiu dat publicităţii anul trecut, Inside Facebook a estimat că economia bunurilor virtuale va ajunge la 1,6 miliarde de dolari în 2010, în creştere de la un miliard anul trecut.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici