Filmul lui Mungiu, locul al doilea în box office-ul românesc

În primul său weekend în cinematografele din România, "4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile" de Cristian Mungiu a fost văzut de 10.611 de spectatori – de aproape trei ori mai mulţi decât a avut "California Dreamin' (nesfârşit)" în iunie 2007, dar de trei ori mai puţini decât la "Garcea şi oltenii" în 2002.

2 afișări
Imaginea articolului Filmul lui Mungiu, locul al doilea în box office-ul românesc

Filmul lui Mungiu, locul al doilea în box office-ul românesc

Filmul premiat cu Palme d'Or la Cannes are cel mai mare număr de spectatori dintre toate filmele care au rulat de vineri până duminică în România, dar încasările sale - 108.269 lei - îl plasează pe locul al doilea în box office-ul românesc, după comedia "Rush Hour 3"/"Ora de vârf 3", care a avut încasări de 142.297 lei.

Conform datelor centralizate de agenţia Champions, "4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile" a rulat pe nouă ecrane de vineri până duminică, perioadă în care a atras la cinema 10.611 de oameni. Cifra este mai mare decât cea înregistrată la celelalte trei filme româneşti care au avut premiera anul acesta: 3.830 de spectatori în weekend-ul premierei pentru "California Dreamin' (nesfârşit)", în regia regretatului Cristian Nemescu, 3.632 de spectatori pentru "Ticăloşii" lui Şerban Marinescu şi 1.804 de spectatori pentru "După ea", în regia Cristinei Ionescu. Numărul de spectatori de la "4,3,2" este însă de circa trei ori mai mic decât recordul de 34.294 de spectatori în weekend-ul premierei la "Garcea şi oltenii", în 2002.

Cel dintâi lungmetraj românesc care a câştigat trofeul suprem la Cannes este urmat în box office de filmul de animaţie "Ratatouille" (6.263 de spectatori, 69.872 lei încasări), comedia "Vă declar soţ şi...soţie?" (2.446 de spectatori, 37.122 lei încasări) şi "Bunica-i şefa" (2.248 de spectatori, 33.738 lei încasări).

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici