Formatul TV românesc "Miss fata de la ţară", exportat în Franţa, Ucraina şi Rusia

Formatul TV "Miss Country Girl/ Miss fata de la ţară", produs de compania Media Factory şi difuzat în România de Prima TV, a fost vândut pentru a fi realizat şi în Franţa, Ucraina şi Rusia, tranzacţiile fiind anunţate la târgul de televiziune MIPTV, care s-a desfăşurat între 4-7 aprilie, la Cannes.

519 afișări
Imaginea articolului Formatul TV românesc "Miss fata de la ţară", exportat în Franţa, Ucraina şi Rusia

Formatul TV românesc "Miss fata de la ţară", exportat în Franţa, Ucraina şi Rusia

Formatul TV românesc "Miss Country Girl/ Miss fata de la ţară" este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, preşedintele companiei Small World IF. "Miss Country Girl" a fost lansat la nivel internaţional în luna ianuarie, la Miami, la NATPE - unul dintre cele mai importante târguri de televiziune din lume, fiind prezentat recent şi la cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune - MIPTV de la Cannes (4 - 7 aprilie).

La MIPTV, formatul "Miss Country Girl" a fost prezentat în cadrul conferinţei "We love to MIP you", unde participanţii au putut viziona şi trailerul emisiunii.

De altfel, formatul românesc "Miss Country Girl" a fost deja achiziţionat de Endemol France, după cum a declarat pentru MEDIAFAX Marius Toader, director de creaţie al Media Factory.

În plus, "Miss Country Girl" va fi produs din toamnă şi în Ucraina, de televiziunea 1+1. "Ei au decis să ia şi opţiunea pentru Rusia, unde vor să îl producă", a mai spus Marius Toader. El a precizat că şi mai multe companii din SUA sunt în negocieri pentru preluarea formatului.

Formatul "Miss fata de la ţară", al casei de producţie Media Factory, a avut premiera în România în septembrie 2010, pe postul Prima TV, având-o ca gazdă pe Andreea Raicu. Din luna februarie a acestui an, Prima TV difuzează sezonul al doilea al emisiunii "Miss fata de la ţară", prezentată tot de Andreea Raicu.

"Miss Country Girl" nu este primul format al casei de producţie Media Factory remarcat la nivel internaţional. Astfel, un format TV inspirat din mitul lui Dracula şi intitulat "Dracula tour challenge" a fost selecţionat în finala MIPFormats Talent Pitch, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune, care s-a desfăşurat tot în cadrul târgului de televiziune MIPTV de la Cannes.

"Formatul a fost creat de noi şi dezvoltat apoi împreună cu compania americană Small World IFT, care şi-a trecut deja numele de la înscriere ca distribuitor al formatului", a declarat pentru MEDIAFAX Marius Toader, director de creaţie al Media Factory, în 10 martie, după ce "Dracula tour challenge" a fost selectat în finala MIPFormats Talent Pitch, alături de alte cinci formate din Spania, Germania şi Franţa.

Potrivit lui Marius Toader, formatul de televiziune "Dracula tour challenge" este un reality show - competiţie, care are la bază dorinţa străinilor interesaţi să descopere adevăratul mit al lui Dracula şi al Transilvaniei. "Aducem mai multe cupluri din străinătate în România, ca să îl descopere pe Dracula. Formatul cuprinde mai multe etape, în care ducem cuplurile în locuri legate de Dracula, precum Bran, Poenari, Hunedoara. La finalul fiecărei etape este eliminat un cuplu. Cuplul care rămâne în finală descoperă secretele lui Dracula şi primeşte un premiu", a explicat Marius Toader.

El a precizat că "Dracula tour challenge" este un format creat special pentru străinătate, el urmând să fie distribuit la nivel internaţional de compania Small World IFT, condusă de Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate de televiziune din SUA.

De altfel, Tim Crescenti şi Marius Toader au prezentat împreună formatul "Dracula tour challenge" pe scena de la MIPFormats Talent Pitch de la Cannes. Îmbrăcaţi cu pelerine demne de adevăratul Dracula, cei doi au reuşit să smulgă şi aplauzele publicului, dar şi punctajul maxim din partea juriului.

Recunoaşterea internaţională a celor două formate TV româneşti "Miss Country Girl" şi "Dracula tour challenge" a fost posibilă şi datorită sprijinului major al lui Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate din SUA şi preşedintele companiei Small World IF.

Înainte de a lansa compania Small World IF, Tim Crescenti a fost vicepreşedinte al operaţiunilor internaţionale de producţie ale Fox World. De asemenea, a fost vicepreşedinte al diviziei de formate internaţionale a Sony Pictures Television International. În 2005, Crescenti a lansat Small World IF.

Fondată în 2002, Media Factory este una dintre primele casele de producţie independente din România. Media Factory a produs până în prezent peste 20 de formate de televiziune, printre care "Vine Teo!", "România mea", "Reporter Incognito", "Animat Planet Show" şi "Aruncaţi din tren".

Media Factory nu a fost singura companie românească prezentă la ediţia din acest an a târgului de televiziune MIPTV de la Cannes. La cea de-a 48-a ediţie a târgului, organizată la Palais des Festivals din Cannes, au participat, printre alţii, TVR, Pro TV SA, MediaPro Distribution, Dogan Media International (Kanal D), Antena TV Group, ABC Plus Media SA (Naţional TV), B1 TV Channel, SBS Broadcasting Media (Prima TV), Romtelecom SA, Television Inc, Direct Target, Zucchero Media, Multimedia Est, Paprika Lationo SRL etc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici