“Happy Hour”, lider de audienţă în prima lună de la lansarea noului sezon

La aproape o lună de la lansarea celui de-al patrulea an “happy”, emisiunea lui Cătălin Măruţă s-a plasat din nou pe primul loc în topul audienţelor, fiind lider în intervalul său orar (17.45-18.59).

74 afișări
Imaginea articolului “Happy Hour”, lider de audienţă în prima lună de la lansarea noului sezon

“Happy Hour”, lider de audienţă în prima lună de la lansarea noului sezon

"Happy Hour" a fost, în perioada 30 august - 24 septembrie, lider de audienţă în 85 % din cazuri, astfel că aproape toate ediţiile din noul sezon au fost pe primul loc în topul preferinţelor publicului, iar cea mai urmarită editie a strâns în minutul de aur 1,5 milioane de telespectatori la nivelul ţării.

În primele patru săptămâni de la lansare (perioada 30 august - 24 septembrie), "Happy Hour" a înregistrat o audienţă medie, pe publicul din mediul urban, de 4,3 puncte de rating şi 17,5 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 a obţinut în acelaşi interval de timp 3,8 puncte de rating şi 15,6 procente din cota de piaţă. Raportul se păstrează şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani: primele 20 de ediţii din noul sezon "Happy Hour" au fost lider de audienţă cu o medie de 3,9 puncte de rating şi 20,1 % cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care a înregistrat 2,8 puncte de rating şi 14,4 % cotă de piaţă.

"Fără falsă modestie, sunt bucuros că prognozele s-au adeverit şi că munca echipei din care fac parte este recompensată atât de frumos de către public. În cei trei ani de emisiune am fost lideri de audienţă şi sperăm aşa să fie şi de acum incolo. Am început prima luna din al patrulea an cu dreptul. Fiecare ediţie în parte este un succes, care până la urmă este demonstrat şi prin continuitate", declară Cătălin Măruţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici