- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (12.06.2015, 14:33)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ICEEfest - Facebook: Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul şi îşi verifică de 14 ori pe zi contul
Robert Bednarski, Head of CEE al Facebook, a declarat, vineri, la evenimentul ICEEfest 2015, de la Bucureşti, că oamenii vor să fie conectaţi tot timpul şi verifică fluxul de ştiri de pe reţeaua de socializare Facebook, în medie, de 14 ori pe zi.
289 afișări
ICEEfest - Facebook: Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul şi îşi verifică de 14 ori pe zi contul (Imagine: Hepta)
Robert Bednarski a susţinut prezentarea "Facebook Evolution", vineri, în cadrul sesiunii "A Room With A Global Giant View", din cadrul ICEEfest 2015.
În acest context, Bednarski a spus că, în urmă cu câţiva ani, social media era dominată de text şi mai puţin de fotografii şi clipuri video, în timp ce în prezent totul se rezumă la a fi conectat şi la distribuirea conţinutului. "Fotografiile domină acum modul în care oamenii îşi exprimă sentimentele şi modul în care este distribuit conţinutul", a spus Bednarski.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vor să apere România, dar nu prea au cu ce. MApN anunță rezultate dezastruoase la proba sportivă în rândul candidaților la postul de „soldați profesioniști”
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Potrivit lui Robert Bednarski, şi conţinutul video a devenit foarte important. Astfel, în fiecare zi, sunt înregistrate 4 miliarde de vizualizări ale unor clipuri video publicate pe Facebook.
Totodată, 50% dintre persoanele care au conturi pe Facebook se uită cel puţin la un videoclip în fiecare zi, iar cei mai mulţi oameni (75%) fac acest lucru folosind dispozitive mobile.
De asemenea, potrivit lui Bednarski, oamenii vor să fie conectaţi mereu. Astfel, utilizatorii reţelei Facebook obişnuiesc să verifice fluxul de ştiri (News Feed-ul), în medie, de 14 ori pe zi.
"Facebook este despre orice contează pentru noi, nu este doar despre poveşti şi despre poveştile prietenilor noştri, ci şi despre prieteni, familie, oameni pe care îi admirăm, despre lucruri care ne plac, care ne înconjoară şi care sunt relevante pentru noi. Facebook este şi despre branduri, care se dovedesc utile pentru vieţile noastre şi, acum, brandurile au oportunitatea să intre pe cea mai mare platformă media", a mai spus Robert Bednarski.
"Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul, de dimineaţă şi până foarte târziu în noapte, vor să vorbească cu oamenii care le plac, să fie conectaţi cu locurile, cu brandurile care le plac", a spus Bednarski, precizând că, în acest context, va deveni din ce în ce mai importantă creativitatea bradurilor, pentru a putea atrage şi mai mult consumatorii. "Nu este vorba doar despre faptul că brandurile concurează cu alte branduri, ci şi de faptul că sunt în competiţie cu tot felul de poveşti", a explicat Robert Bednarski.
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, care are 1,44 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, este prezentă la ICEEfest 2015 alături de alte companii gigant din lume, precum Google şi Twitter.
ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - a început joi şi se va încheia vineri. Evenimentul este organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange.
Citește pe alephnews.ro: Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
Citește și: ICEEfest 2015: Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google şi alte companii majore analizează, la Bucureşti, revoluţia din IT
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum depășești emoțiile atunci când ai un interviu de angajare? Onestitatea, principala miză a ambelor părți
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De la Floreasca, l-au internat la Obregia. Mititelu Jr., mutat la 'Spitalul 9'! Ce au constatat medicii + câte zile îl vor ține la psihiatrie
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe