Licitaţie la Radioul Public: Se caută societate care să vândă spaţiul publicitar al SRR

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a iniţiat procedura pentru atribuirea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Antena Satelor şi Radio România Regional.

128 afișări
Imaginea articolului Licitaţie la Radioul Public: Se caută societate care să vândă spaţiul publicitar al SRR

Licitaţie la Radioul Public: Se caută societate care să vândă spaţiul publicitar al SRR (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Consiliul de Administraţie al Radioului Public a aprobat recent, printr-o hotărâre, iniţierea procedurii de achiziţie în vederea cumpărării unor servicii de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar SRR, prin reprezentare media, pentru perioada 1 ianuarie 2015 - 31 decembrie 2016.

Potrivit unei note de fundamentare a Direcţiei Marketing Comunicare din SRR, care este responsabilă de punerea în executare a hotărârii CA, contractul de achiziţie de servicii de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al Radioului Public va fi atribuit prin licitaţie deschisă.

Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut.

"Pentru eficientizarea activităţii de vânzare a spaţiului publicitar SRR, considerăm necesară colaborarea cu o agenţie de vânzări media care să aibă un portofoliu de clienţi cât mai consistent şi care să acopere toate sectoarele media (radio, TV, internet, presă etc.), capabilă să asigure realizarea unui venit minim garantat anual de 3.150.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 700.000 euro (exclusiv TVA), cerinţă obligatorie impusă prin caietul de sarcini", se spune în respectivul document.

Comisionul ofertat va fi unic, de minimum 1% şi maximum 15%.

Termenul estimat de finalizare a procedurii este noiembrie 2014.

Pe de altă parte, începând din anul în 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă şi de vânzarea spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societăţii Române de Radiodifuziune.

Valabilitatea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al SRR încheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a încetat pe 8 mai 2014.

Astfel, în aprilie, Radioul Public a iniţiat procedura de achiziţie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul său, în perioada 8 mai - 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 euro (exclusiv TVA).

În 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.

Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti, peste 10 staţii regionale şi locale şi Radio Chişinău. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Radio Junior şi agenţia de presă Rador.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici