- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (08.07.2009, 13:59)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Licitaţie pentru drepturile de difuzare a Cupei României şi a Ligii a II-a
Federaţia Română de Fotbal (FRF) a publicat pe site-ul propriu un anunţ prin care invită posturile tv din România să prezinte oferte comerciale pentru achiziţionarea drepturilor de televizare pentru următoarele trei sezoane ale Cupei României şi pentru ediţia 2009-2010 a campionatului Ligii a II-a.
41 afișări
Licitaţie pentru drepturile de difuzare a Cupei României şi a Ligii a II-a
Astfel, potrivit anunţului de pe site-ul FRF, posturile de televiziune din România care au o acoperire naţională de minim 60% şi care sunt interesate să achiziţioneze drepturile de televizare pentru următoarele trei sezoane competiţionale ale Cupei României - ediţiile 2009-2010, 2010-2011 şi 2011-2012 - trebuie să trimită în scris, până la 31 iulie 2009, oferta comercială pentru aceste drepturi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
Pe de altă parte, acelaşi termen limită este valabil şi pentru prezentarea de către posturile de televiziune a ofertelor comerciale pentru drepturile de televizare a ediţiei 2009-2010 a campionatului Ligii a II-a, opţiunile 6-18, disponibile în prezent.
În ceea ce priveşte meciurile din Liga I, anul trecut, la finalul lui martie, Antena 1, alături de operatorul de cablu RCS&RDS, a câştigat licitaţia pentru drepturile de televizare a acestora în sezoanele 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, pentru suma de 85 de milioane de euro plus TVA, ceea ce înseamnă 102 milioane de euro.
Majoritatea meciurilor sunt difuzate, însă, de postul GSP TV, care aparţine trustului Intact şi a fost lansat în iulie 2008. La începutul lui iunie 2009, consorţiul Antena 1-RCS&RDS a plătit Ligii Profesioniste de Fotbal drepturile de difuzare a meciurilor de fotbal pentru 2009/2010.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe