Licitaţie pentru drepturile de difuzare a Cupei României şi a Ligii a II-a

Federaţia Română de Fotbal (FRF) a publicat pe site-ul propriu un anunţ prin care invită posturile tv din România să prezinte oferte comerciale pentru achiziţionarea drepturilor de televizare pentru următoarele trei sezoane ale Cupei României şi pentru ediţia 2009-2010 a campionatului Ligii a II-a.

41 afișări
Imaginea articolului Licitaţie pentru drepturile de difuzare a Cupei României şi a Ligii a II-a

Licitaţie pentru drepturile de difuzare a Cupei României şi a Ligii a II-a

Astfel, potrivit anunţului de pe site-ul FRF, posturile de televiziune din România care au o acoperire naţională de minim 60% şi care sunt interesate să achiziţioneze drepturile de televizare pentru următoarele trei sezoane competiţionale ale Cupei României - ediţiile 2009-2010, 2010-2011 şi 2011-2012 - trebuie să trimită în scris, până la 31 iulie 2009, oferta comercială pentru aceste drepturi.

Pe de altă parte, acelaşi termen limită este valabil şi pentru prezentarea de către posturile de televiziune a ofertelor comerciale pentru drepturile de televizare a ediţiei 2009-2010 a campionatului Ligii a II-a, opţiunile 6-18, disponibile în prezent.

În ceea ce priveşte meciurile din Liga I, anul trecut, la finalul lui martie, Antena 1, alături de operatorul de cablu RCS&RDS, a câştigat licitaţia pentru drepturile de televizare a acestora în sezoanele 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, pentru suma de 85 de milioane de euro plus TVA, ceea ce înseamnă 102 milioane de euro.

Majoritatea meciurilor sunt difuzate, însă, de postul GSP TV, care aparţine trustului Intact şi a fost lansat în iulie 2008. La începutul lui iunie 2009, consorţiul Antena 1-RCS&RDS a plătit Ligii Profesioniste de Fotbal drepturile de difuzare a meciurilor de fotbal pentru 2009/2010.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici