- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (03.06.2015, 16:23)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Media Fact Book: Piaţa de publicitate va fi de 322 milioane de euro în 2015, în creştere faţă de 2014
Valoarea totală netă a pieţei de publicitate locale va fi de 322 de milioane de euro în acest an, în uşoară creştere faţă de 2014, când a ajuns la 312 milioane de euro, potrivit studiului Media Fact Book, lansat miercuri de agenţia de media Initiative.
770 afișări
Media Fact Book: Piaţa de publicitate va fi de 322 milioane de euro în 2015, în creştere faţă de 2014 (Imagine: Hepta)
În 2014, piaţa de publicitate din România a cunoscut o uşoară evoluţie (+2% faţă de 2013), după mai mulţi ani de continuă scădere, şi este de aşteptat ca trendul crescător să se menţină şi în 2015.
Potrivit Media Fact Book, televiziunea continuă să aibă cea mai mare cotă din piaţa de publicitate şi a crescut în 2014 cu 3%, faţă de 2013, în timp ce outdoor-ul (OOH) a scăzut cu 2%, zona radio s-a menţinut la aproximativ acelaşi nivel ca în 2013, iar online-ul a crescut cu 10% faţă de anul precedent. În schimb, printul a scăzut anul trecut cu 10% faţă de 2013.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
-
Imagini ruşinoase din Gaza: soldaţi israelieni s-au fotografiat jucându-se cu lenjeria intimă a femeilor palestiniene
-
Programul national de investiţii în spitale: Finanţări de 13 miliarde de lei până în 2030
Anul trecut, TV-ul a atras 198 de milioane de euro, online-ul - 51 de milioane de euro, OOH-ul - 27 de milioane de euro, printul - 17 milioane de euro, iar radioul - 18 milioane de euro.
Potrivit estimărilor Media Fact Book, în 2015, TV-ul va continua să atragă cele mai mari investiţii în publicitate (205 milioane de euro), fiind urmat de online (56 de milioane de euro), OOH (27 de milioane de euro), în timp ce radioul va atrage 18 milioane de euro, iar printul va atrage 16 milioane de euro.
În ceea ce priveşte online-ul, studiul remarcă faptul că popularitatea reţelei de socializare Facebook a continuat să crească anul trecut, în România fiind înregistraţi peste 7,8 milioane de utilizatori ai acestei platforme. De asemenea, numărul de utilizatori ai YouTube România a crescut la peste 6,9 milioane, iar cei ai reţelei profesionale LinkedIn au crescut la 1,5 milioane în 2014, faţă de 1,25 milioane, în 2013.
Media Fact Book este o lucrare de analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate, ghid editat anual de agenţia de media Initiative, din anul 1997.
Initiative este una dintre cele mai mari reţele de media independente din lume, asigurând servicii specializate de planificare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe