- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (12.04.2012, 11:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax Group România a preluat licenţele GQ şi Glamour de la Condé Nast International
Mediafax Group România a semnat un acord de licenţă cu Condé Nast International pentru publicarea cu efect imediat a titlurilor deja existente Gentlemen’s Quarterly (GQ) şi Glamour, potrivit unui comunicat de presă.
1029 afișări
Mediafax Group România a preluat licenţele GQ şi Glamour de la Condé Nast International
"Noul nostru parteneriat cu Mediafax va înlesni menţinerea calităţii publicaţiilor GQ şi Glamour în România. Mediafax este partenerul ideal pentru ca afacerea noastră să se dezvolte", anunţă Carol Cornuau, preşedinte al Condé Nast International - pieţe emergente.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O stea din constelația Coronae Borealis este pe cale să explodeze. Când vei putea urmări fenomenul rar
-
Ciucă, întrebat despre sistemul Patriot pentru Ucraina: Este un subiect care nu trebuie politizat
-
Uniunea Europeană critică EBU pentru modul în care a organizat Eurovision 2024: un cadou pentru "duşmanii Europei"
-
Ucraina avertizează că frontul de nord s-a „înrăutăţit semnificativ” / David Cameron: Rusia a „invadat efectiv Ucraina din nou”
Orlando Nicoară, CEO al grupului Mediafax, declară: "Ne încântă şi ne onorează să adăugăm portofoliului nostru în continuă expansiune publicaţii high-quality ca GQ şi Glamour. Sunt două branduri care pot deveni motoare promiţătoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare, mai ales într-o zonă unde creativitatea şi conţinutul pot genera o cotă mai bună de piaţă şi o audienţă mai loială".
Grupul Mediafax are o infrastructură consacrată şi puternică de media. Portofoliul Mediafax include revista de lifestyle The One şi alte publicaţii, cum ar fi ProSport, Pro Motor şi cotidianul financiar Ziarul Finanicar. De asemenea, Mediafax deţine, sub acelaşi nume, o agenţie de ştiri şi o platformă digitală.
Condé Nast, o divizie a Advance Publications, este un reper al excelenţei în publicarea de multimedia. Condé Nast operează în acest moment pe 25 de pieţe, publicând 138 de reviste, peste 100 de site-uri şi peste 170 de aplicaţii de tabletă şi smartphone, sub nume celebre precum Vogue, GQ, Glamour, Wired, Condé Nast Traveller şi Vanity Fair. Cele mai recente acţiuni includ lansarea Vogue în Olanda, Condé Nast Traveller în India şi Rusia, GQ în Brazilia şi Turcia, AD în China şi India, Glamour în Brazilia.
Citește pe alephnews.ro: Cum te menții sănătos? O simplă modificare a unei mese poate aduce beneficii pacienţilor cu afecţiuni hepatice
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pregătește China o „invazie” a roboților umanoizi? Un videoclip viral care a „îngrozit” internetul dezvăluie cât de avansați sunt chinezii în A.I. și în tehnologia robotică
ZF LIVE. De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă VIDEO
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
S-a aflat! Motivul BOMBĂ pentru care Dan Negru a plecat de la Antena 1! Florin Piersic e vinovat
CANCAN.RO
Orașul în care poți închiria o casă cu numai un euro. Cum poți beneficia de o asemenea ofertă IREALĂ
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe