Mediafax Group şi Romtelecom colaborează pentru noul portal de ştiri şi divertisment al operatorului - Mediafax

Mediafax Group şi Romtelecom colaborează pentru noul portal de ştiri şi divertisment al operatorului

Mediafax Group, publisherul din Romania cu cel mai mare număr de branduri lider de piaţă în portofoliu, furnizează, începand din 26 mai, conţinutul integral al noului portal de ştiri şi divertisment al Romtelecom.

537 afişări

Imaginea articolului Mediafax Group şi Romtelecom colaborează pentru noul portal de ştiri şi divertisment al operatorului

MEDIAFAX GROUP şi Romtelecom colaborează pentru noul portal de ştiri şi divertisment al operatorului telecom (Imagine: Shutterstock/Publimedia)

Portalul cauta.romtelecom.ro conţineştiri de ultimăoră din actualitatea economică şi politică, precum şi noutăţimondene, auto şi din lumea sportului, furnizate de MediafaxGroup.

Conţinutul media se adaugă opţiunii de căutare disponibile peportal din toamna anului trecut şi transformă cauta.romtelecom.roîntr-un adevărat portal de ştiri şi divertisment. În plus, secţiunile"Horoscop" şi "Vremea" pot fi personalizate în funcţie de zodie,respectiv principalele oraşe din România.

 

"Cu peste 1.500 de materiale jurnalistice realizate zilnic,Mediafax Group este cel mai important furnizor de informaţie dinmedia românească. Suntem onoraţi de alegerea Romtelecom şi sperămca împreună să le oferim zilnic utilizatorilor informaţia de careau nevoie", a spus Orlando Nicoară, Director General MediafaxGroup.

"Romtelecom avansează în zona de online cu acest portal, după cemagazinul online şi portalul video lansate în ultimele luni auatras atenţia clienţilor cu mult peste aşteptările noastre. Încazul Dolcetv.ro, până la acest moment, butonul «play» a fostapăsat de peste 3.400.000 de ori, iar în ceea ce priveşteClickshop.ro, mall-ul online de la Romtelecom, sunt înregistratezilnic peste 5.400 de vizite", a spus Ovidiu Ghiman, DirectorExecutiv Strategie şi Comercial Rezidential.

La aceeaşi adresă utilizatorii vor putea găsi în curând şiinformaţii de pe www.dolcesport.ro şi www.dolcetv.ro, iar înurmătoarele luni, secţiunile de ştiri vor putea fi personalizate înfuncţie de tipurile de ştiri din topul preferinţelor utilizatoruluirespectiv.

Aceasta este o nouă iniţiativă a Romtelecom în mediul online,după lansarea din acest an a portalului cu conţinut videowww.dolcetv.roşi a mall-ului online www.clickshop.ro.

Mediafax Group este compania ce furnizează, prin intermediul maimultor platforme, cel mai diversificat conţinut media de pe piaţadin România, destinat atât companiilor, cât şi utilizatorilorfinali. Publisher cu un portofoliu ce cuprinde cel mai mare numărde branduri lider de piaţă, Mediafax Group oferă conţinut deinteres general şi informaţii specializate având ca public milioanede consumatori de presă scrisă şi online.

Romtelecom este unul dintre cei mai importanţi operatori de pepiaţa de comunicaţii din România, parte din grupul elen OTE, cuaproximativ 4,7 milioane de abonamente la finalul primuluitrimestru din 2011. În ultimii ani, Romtelecom s-a poziţionat ca unfurnizor complet de soluţii de comunicare, consolidându-şi prezenţape pieţele de internet broadband şi TV şi dezvoltând permanentserviciile de IT&C.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
mediafax ,
romtelecom ,
portal ,
ştiri ,
divertisment

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.