Mediafax sărbătoreşte 20 de ani de istorii care au făcut istorie la Gala Mediafax - 20 ani

Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generalistă şi de business, organizează joi, 23 februarie, gala aniversară "Mediafax - 20 ani", pentru a celebra împlinirea a două decenii de activitate şi pentru a premia personalităţile care au marcat evoluţia României în acest răstimp.

582 afișări
Imaginea articolului Mediafax sărbătoreşte 20 de ani de istorii care au făcut istorie la Gala Mediafax - 20 ani

Mediafax sărbătoreşte 20 de ani de istorii care au făcut istorie la Gala Mediafax - 20 ani

Evenimentul încheie campania aniversară "Mediafax - 20 ani", în cadrul căreia partenerii şi clienţii agenţiei au luat parte la o călătorie în timp cu viteza informaţiei şi au rememorat evenimentele majore care au marcat ultimii 20 de ani şi care au fost relatate de Mediafax.

De la înfiinţarea sa în 1991, agenţia de presă Mediafax a fost parte din istoria României democratice, dar şi din istoria mass-media moderne, relatând evenimentele importante şi contribuind în acelaşi timp la dezvoltarea presei româneşti.

Pe 23 februarie, de la ora 20.00, la hotelul Radisson Blu din Bucureşti, Mediafax va face o nouă incursiune inedită în istoria ultimilor 20 de ani. Desfăşurată sub sloganul "Remember history. Live history. Make history", "Gala Mediafax - 20 ani" va reuni figuri marcante ale societăţii româneşti şi va premia personalităţile care au făcut ceva memorabil şi valoros pentru români.

Campania "Mediafax - 20 ani" a fost realizată cu sprijinul Romtelecom, în calitate de partener principal, şi al companiilor Cosmote, Alpha Bank, Bancpost, Ursus, Fundaţia Post-Privatizare şi Omniasig.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face in prezent parte din cel mai mare grup media din România, Mediafax Group, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, rapoarte de piaţă, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lideri de piaţă din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: BUSINESS: ZIARUL FINANCIAR, www.zf.ro, BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST: ProSport, www.prosport.ro, www.liga2.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro; GENERAL: Mediafax News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax monitorizare de presă, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT: PRO TV Magazin, www.protvmazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro, The One, www.onemagazine.ro, Time Out Bucureşti, www.timeoutbucuresti.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro, www.intrefete.ro, www.muvix.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici