- Home
- Cultură-Media
- (11.05.2018, 12:50)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Netflix, Google şi Facebook pe aceeaşi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery şi alţi mari producători de conţinut digital
264 afișări
Netflix, Google şi Facebook pe aceeaşi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery si alţi mari producători de conţinut digital
Provocările pe care tehnologia le-a adus companiilor care îşi desfăşoară activitatea în zona producerii de conţinut sunt uriaşe.
Este şi motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest şi-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanţi din toate zonele acestei industrii.
Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery şi mulţi alţi producători de conţinut dar si provideri de soluţii tehnice de monetizare si distribuţie a conţinutului vor veni la Bucureşti, pe 14 şi 15 iunie, pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.
ULTIMELE ȘTIRI
-
ȘTIU PE CE LUME TRĂIESC – cu Adrian Sârbu, Hofi și Nemo. De la 22:00, pe Aleph News!
-
Biden a promulgat pachetul de ajutor pentru Ucraina
-
Atenţionare MAE: Franţa menţine controalele la frontierele interne până în 31 octombrie
-
Noi norme privind încălcarea regulilor de circulaţie în străinătate adoptate de Parlamentul European
Google se alătură iCEE.fest pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conţinut, iar de la Facebook sunt aşteptate răspunsuri despre modul în care reţeaua vede rezolvarea problemei ”fake news”.
Sesiunea îi cuprinde şi pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluţii ce la un moment dat păreau idei nebuneşti.
Într-un mediu dominat de giganţii globali, playerii din zona de conţinut sunt forţaţi să inoveze constant ca si să rămână în joc.
Iată, pe scurt (pe larg, aici), categoriile, speakerii şi companiile care vor discuta despre conţinut digital la iCEE.fest 2018:
1. Viziunea giganţilor globali
- Yann Lafargue, Corporate Communication EMEA @ Netflix, compania care a ajuns la 125 de milioane de membri în peste 190 de ţări
- Eero Korhonen, Head of News and Publishers, EMEA Partnerships @ Google - lucrează pentru o mai bună colaborare cu industria de publishing
- Andrew Weld Moore, Head of Digital Business for CEE @ Facebook - supervizează partea de management la nivel regional.
2. Conţinut original pentru social media
- Alex Khan, CEO @ Attractive Media - un antreprenor, speaker şi social media coach de success
- Oliver Yonchev - Social Chain – una dintre cele mai mari agenţii social media din lume
3. Branded content
- Costas Syrmos, GM SEE @ Virtue Worldwide, agenţia de creaţie a celor de la VICE pentru Sud Estul Europei
- Cory Key, VP Interactive&VR @ Discovery Agency, agenţia de creaţie a Discovery Communications
4. Producători de informaţii globali şi regionali
- Aldo Agostinelli, CDO & VP @ Sky - responsabil pentru dezvoltarea şi implementarea tuturor activităţilor de marketing
- Brandon Keenan, Digital Comercial Director @ CNN - conduce o echipă de specialişti în zona de digital
- Jean Cristophe De Marta, SVP for Global Advertising @ The New York Times - supraveghează toate activităţile internaţionale ale NYT
- Sergio Rodriguez, Head of Digital Transformation and Innovation @ El Mundo - responsabil pe zona de transformare digitală şi inovare
5. Tehnologii de advertising pentru publisheri
- Tim Geenen, CEO @ Faktor, o platformă pentru publisheri ce ajută la conectarea în siguranţă a brandurilor cu publicul ţintă
- Toms Panders, Co-fondator @ Setupad - expert în publicitatea online, având o pregătire superioară în ceea ce priveşte zona de business în media
- Sylvia Epaillard, COO @ Tamedia Advertising, cel mai important grup media privat din Elveţia.
- Jerzy Wojcik, CE @ Gazeta Wyborcza - cel mai mare ziar din Polonia, lider si în spaţiul digilal
iCEE.fest - unul dintre cele mai importante festivaluri de online şi digital din regiune - se va desfăşura la Bucureşti, pe 14 şi 15 iunie.
Bilete disponibile şi informaţii complete despre speakerii şi companiile prezente la iCEE.fest 2018 găsiţi pe site-ul oficial.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Creșterea PIB înseamnă creșterea bogăției tale. În România există oportunități. Fii vesel, pentru că economia crește și bazată pe nivelul tău de bună dispoziție și de gândire pozitivă
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ce a pățit o moldoveancă de 39 de ani, după ce s-a cuplat cu un marocan mai tânăr. Abia după 18 luni, a aflat cine e iubitul ei, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe