Ogilvy France - cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint

Ogilvy France a fost cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint, obţinând atât trofeul Agency of Angels, cât şi aur la mai multe categorii, dintre câştigătorii români echipele Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo primind recunoaştere în competiţia dedicată printului.

47 afișări
Imaginea articolului Ogilvy France - cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint

Ogilvy France - cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint

Premiile au fost acordate în cadrul unei ceremonii organizate sâmbătă seara la Jet Set Events Hall.

În urma punctelor acumulate în concurs, Agency of Angels este, în 2010, Ogilvy France, a cărei campanie "Melting", cu execuţiile "Beach", "Night Club" şi "Tennis", a câştigat aur în mai multe categorii şi secţiuni ale competiţiei. Campania a obţinut şi Grand Prix în categoria AdPrint Outdoor & Poster.

De asemenea, echipa Ogilvy France, formată din Thierry Chiumino, Luc Chomarat, Marie Farge şi Eve Roussou, a fost desemnată Golden Team la AdPrint 2010.

O altă campanie recompensată cu mai multe trofee - opt - este "Great Emotions", cu execuţiile "Goosebumps", "Heartbeat" şi "Teardrop", realizată de echipa Rob Hartmann, Axel Eckstein şi Isabelle Bühler, de la Euro RSCG Zurich.

Dintre agenţiile româneşti, Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo Advertising s-au numărat printre câştigătorii AdPrint 2010.

Astfel, Vladimir Taroi, Dragoş Raicu, Claudiu Dobriţă şi Bob Toma, de la Grey Bucharest, care au primit Bronze Angel în categoria AdPrint Outdoor & Poster, secţiunea Durables and Other Consumer Goods, pentru campania "Safe Inside", cu execuţiile "Punks", "Caught in the act" şi "Graffiti". Pe de altă parte, Bob Toma, Alex Strîmbeanu şi Claudiu Dobriţă, de la Grey Bucharest, au primit şi Silver Angel în categoria AdPrint Unconventional Media, secţiunea Unconventional Use of Ambient pentru "Flower Pots".

De asemenea, Bogdan Moraru, Tudor Paşcanu, Andrei Tripşa, Simina Leotescu şi Vlad Tomei de la Propaganda au fost distinşi cu Bronze Angel în categoria AdPrint Press & Magazine, secţiunea Art, Culture, Media & Entertainment, pentru campania "For Greatest Fans", cu execuţiile "Queen_The Miracle", "Michael_Bad", "Beatles_Yellow Submarine" şi "Depeche Mode_Music for the Masses".

Dan Costea, Alina Roşioreanu, Adrian Preda şi Bogdan Costin, de la Tempo Advertising, au primit un Bronze Angel, în categoria AdPrint Unconventional Media, secţiunea Unconventional Use of Ambient, pentru "Ajax Glass Efect".

Juriul, prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, a acordat anul acesta cinci trofee de aur şi câte şase de argint şi de bronz în competiţia care a reunit 58 de agenţii europene şi un total de 318 lucrări.

Comparativ cu ediţia precedentă, numărul de echipe de creaţie şi de agenţii care participă în competiţia AdPrint a crescut comparativ cu 2009 (120 de echipe şi 54 de agenţii), dar a scăzut uşor numărul de lucrări înscrise (325 în 2009).

Toate lucrările din festival sunt expuse pe gardul ce înconjoară Muzeul Naţional de Artă al României, în perioada 25 martie - 20 aprilie 2010.

Campaniile desemnate câştigătoare vor apărea în cel de-al treilea număr din acest an al publicaţiei Luerzer's Archive - ediţia europeană, într-o secţiune specială dedicată festivalului. Revista va fi distribuită unui număr de 12.000 de abonaţi, iar alte 3.000 de exemplare vor fi oferite participanţilor Cannes Lions 2010.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici