Peste trei milioane de români au intrat în noul an cu Pro TV

Peste trei milioane de români s-au uitat la "Gala Premiilor Serviciului Român de Comedie", postul de televiziune Pro TV fiind lider de audienţă, informează un comunicat.

43 afișări
Imaginea articolului Peste trei milioane de români au intrat în noul an cu Pro TV

Peste trei milioane de români au intrat în noul an cu Pro TV (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)

După un 2010 în care au întors pe toate părţile, cu mult umor, personajele şi întâmplările politice şi mondene din ţară, agenţii "Serviciului Român de Comedie" au încheiat anul la Pro TV în stil mare, cu audienţe pe măsura.

Toni Grecu a prezentat chiar pe 31 decembrie 2010 "Gala Premiilor Serviciului Român de Comedie 2010", gală care a reuşit să se claseze pe locul întâi la nivelul publicului comercial din mediul urban şi să obţină o medie de audienţa de 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,2 procente. În minutul de aur al emisiunii, 21.15, aproape trei milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregului public au fost cu ochii pe premiile oferite de "Serviciul Român de Comedie", Pro TV obţinând o audienţă de 16,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 33,7%, în timp ce Antena 1 a obţinut numai 7,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,9 procente.

"Star Maraton de Revelion", programul difuzat în noaptea dintre ani, a fost lider de audienţă, telespectatorii fiind cu ochii pe Pavel Bartoş, pe Liviu Vârciu şi pe echipele conduse de aceştia. Conform GFK România, competiţia de hituri a atins la nivelul publicului din mediu urban o audienţă medie de 9,7 de puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22,1%, în timp ce Antena 1 a obţinut în acelaşi interval orar 8,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19,7 procente. Confruntarea dintre echipa fetelor condusa de Liviu Vârciu şi cea a băieţilor condusă de Pavel Bartoş a fost lider de audienţă şi la nivelul publicului comercial din mediul urban, Pro TV obţinând o audienţă medie de 11 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29%, pe locul doi clasându-se Antena 1 cu 7,1 puncte de rating şi 18,8 procente cotă de piaţă.

Peste 3 milioane de români la nivelul întregului public au fost cu ochii pe "Star Maraton de Revelion" in minutul de aur, de la ora 23.30, când Pro TV a înregistrat 15,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 32,7 procente. În acelaşi minut, maratonul starurilor de la Pro TV a obţinut la nivelul publicului comercial din mediul urban o impresionantă cotă de piaţă de 45,8 procente şi o audienţă de 17,2 puncte de rating, de aproape şase ori mai mult decât Antena 1, care în acelaşi minuat a obţinut doar 3,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 8,5 procente.

Românii au intrat în 2011 alături de Pro TV. La ora 00:00, postul din Pache Protopopescu a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban o audienţă de 11,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 31,5 procente, pe locul doi situându-se Antena 1 cu 7,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21%.

"L!ve Revolution", cel mai tare eveniment din Noaptea de Revelion, a adunat şi el sute de români în Piaţa Revoluţiei. Chiar dacă termometrul arăta în ultima noapte a anului multe grade sub zero, publicul s-a încălzit imediat ce pe scenă a urcat baletul "Dansez pentru tine" coordonat de Edi Stancu care a dat imediat startul petrecerii. Maeştrii de ceremonie au fost DJ-ii ProFM George Vintilă, Claudiu Sara, Bogdan Nicolai şi Marius Onuc care le-au oferit celor aflaţi in piaţă cele mai tari hit-uri ale momentului, aşa că românii au intrat în noul an pe ritmurile aduse de Alexandra Stan, Antonia, Trupa Zero, Alex Velea, Delia Matache, Connect-R, Puya, Smiley, Voltaj şi Loredana.

Pro TV a început 2011 cu dreptul. Ştirile zilei Pro TV au fost lider detaşat de audienţă şi în prima zi a anului, obţinând la nivelul publicului din mediul urban o audienţă medie de 14,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29,4 procente, în timp ce la nivelul aceluiaşi public Antena 1 a obţinut numai 7,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,1%. Şi publicul comercial din mediul urban a fost cu ochii pe Ştirile Pro TV, care au înregistrat la nivelul acestuia o audienţă medie de 13,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 33,4 procente, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, a obţinut 5,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,4 procente. În minutul de aur, 19.27, peste 3 milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul intregului public au urmărit cele mai importante evenimente ale ultimei nopţi din an difuzate de Ştirile Pro TV, acestea obţinând o audienţă de 17,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 34,9 procente, în timp ce Antena 1 a obţinut 8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,8 procente.

Lupta regelui spartan Leonidas în lupta celor "300 - Eroii de la Termopile" a fost urmărită cu sufletul la gura de telespectatori, Pro TV fiind lider detaşat de audienţă şi pe acest interval orar. La nivelul întregului public din mediul urban, filmul PRO a înregistrat o audienţă medie de 8,8 puncte de rating şi o cota de piaţă de 18,5 procente, în timp ce Antena 1 a obţinut 6,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14%. Lupta eroilor spartani a fost lider şi în rândul publicului comercial din mediul urban, Pro TV obţinând o audienţă medie de 10,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,5 de procente, Antena 1 obţinând doar 6,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,6 procente.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici