Pornografia, mai greu de găsit pe Google, odată cu implementarea noilor reguli ale companiei

Google Inc., care deţine cel mai popular motor de căutare din lume, a implementat noi reguli privind accesarea conţinutului pentru adulţi, începând din această săptămână să interzică reclamele care "promovează reprezentări grafice ale unor acte sexuale".

434 afișări
Imaginea articolului Pornografia, mai greu de găsit pe Google, odată cu implementarea noilor reguli ale companiei

Pornografia, mai greu de găsit pe Google, odată cu implementarea noilor reguli ale companiei (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)

Google a anunţat încă din luna martie că intenţionează să implementeze noi reguli privind difuzarea pe motorul de căutare a conţinuturilor comerciale pornografice, informează huffingtonpost.com.

Astfel, în această săptămână, Google a început să interzică conţinuturile care, potrivit companiei, "promovează reprezentări grafice ale unor acte sexuale". În această categorie este inclusă nu doar "pornografia hardcore", ci şi orice reprezentări grafice ale unui act sexual, precum "masturbarea" şi "activităţile sexuale genitale, anale şi orale".

Acest lucru înseamnă că site-urile care au un astfel de conţinut nu vor mai putea să se promoveze folosind serviciul "AdWords" al Google, prin care sunt plasate mesaje publicitare lângă rezultatele căutărilor online.

Reclamele care nu conţin cuvinte cu tentă sexuală explicită, dar care invită utilizatorul să acceseze un site cu un astfel de conţinut, nu vor fi de asemenea permise. Totuşi, mesajele publicitare la cluburi de striptease, la dansuri exotice, la "servicii de masaj non-sexual" şi la "site-urile de întâlniri erotice pentru adulţi" vor fi în continuare permise.

Noile reguli privind materiale pentru adulţi şi politicile AdWords privind serviciile sexuale destinate adulţilor sunt prezentate pe larg şi pe pagina în limba română a motorului de căutare, la adresa support.google.com.

"Această politică va interzice conţinutul explicit din punct de vedere sexual şi va clarifica regulamentul privind promovarea altor tipuri de materiale destinate adulţilor. Această modificare va afecta toate ţările. Am luat această decizie în încercarea de a îmbunătăţi permanent experienţele utilizatorilor AdWords. După ce politica nouă va intra în vigoare, paginile despre politica privind serviciile sexuale destinate adulţilor, faptul de a fi adecvat pentru minori al anunţurilor şi actele sexuale cu minori sau fără consimţământ vor reflecta această schimbare", spune Google.

Noile reguli vin în continuarea strategiei Google, care, în ultimii ani, a încercat să facă mai dificilă găsirea imaginilor pornografice.

Google Inc. este o corporaţie americană multinaţională, care deţine cel mai popular motor de căutare pe internet. Compania a fost fondată în 1998, de doi doctoranzi de la Universitatea Stanford, Larry Page şi Sergey Brin.

Între timp, Google şi-a diversificat portofoliul, printre serviciile oferite numărându-se Google Maps, Gmail, Google Earth, Google Chrome şi reţeaua de socializare Google+. De asemenea, Google deţine site-ul YouTube.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici