Postul de radio Vibe FM îşi va modifica formatul din dance în soft gold music - Mediafax

Postul de radio Vibe FM îşi va modifica formatul din dance în soft gold music

Reţeaua de radio Vibe FM, deţinută de trustul media Lagardère, îşi va modifica formatul în FM din dance în soft gold music, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) aprobând marţi o solicitare în acest sens.

2794 afişări
Imaginea articolului Postul de radio Vibe FM îşi va modifica formatul din dance în soft gold music

Postul de radio Vibe FM îşi va modifica formatul din dance în soft gold music (Imagine: www.vibefm.ro)

După obţinerea aprobării CNA în acest sens, modificarea formatului Vibe FM din dance în soft gold music urmează să se realizeze cât mai repede, a declarat, pentru MEDIAFAX, Andrada Burdalescu, reprezentantul grupului Lagardère în România.

Andrada Burdalescu a mai spus că Vibe FM va continua să difuzeze pe site-ul său muzică dance, pentru a răspunde şi intereselor actualului său public, respectiv tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 şi 25 de ani.

În momentul implementării noului format, cel de soft gold music, Vibe FM - care deţine o licenţă de satelit şi staţii locale în Bucureşti, Bacău, Buzău, Oneşti, Tulcea şi Zimnicea - va difuza şi programe, între care şi un matinal, a mai spus Andrada Burdalescu.

Pe de altă parte, în timpul şedinţei CNA de marţi, Sorin Dragomir, directorul de ştiri al staţiilor de radio deţinute de trustul media Lagardère în România, a declarat că, prin modificarea formatului Vibe FM din dance în soft gold music, se urmăreşte diferenţierea mai clară a Vibe FM de o altă staţie a grupului, respectiv Radio 21, care difuzează muzică dance.

Vibe FM s-a lansat în România pe 7 aprilie 2008, având un format tematic dance. Vibe FM a fost lansat pe frecvenţele fostului post Radio Deea.

"La momentul în care am preluat fosta reţea Deea şi am transfomat-o în Vibe FM, muzica dance nu avea o largă răspândire", a spus Sorin Dragomir. El a precizat că, în prezent, multe posturi de radio au mai mult de jumătate din program acoperit de muzică dance. "La momentul ăsta, pentru noi, nu mai este justificată existenţa unui program dance exclusiv, pentru că intră în competiţie direct - şi este o competiţie căreia nu-i poate face faţă cu posturile CHR (Contemporary Hit Radio, n.r.) - cu Radio 21, cu Kiss FM. Am studiat piaţa şi am ajuns la concluzia că formatul acesta de soft gold va fi un format de succes, ţinând cont şi de locul unde avem staţiile Vibe FM", a mai spus Sorin Dragomir.

El a mai spus că Vibe FM ar urma să fie, din punct de vedere al melodiilor difuzate, "o combinaţie între Romantic FM şi Magic FM".

Pe de altă parte, odată cu modificarea formatului din dance în soft gold music, Vibe FM va difuza şi publicitate (0,68%). Până în prezent, Vibe FM nu a difuzat publicitate.

CNA a aprobat, cu unanimitate de voturi (Florin Gabrea, Valentin Jucan, Lorand Turos, Monica Gubernat, Laura Georgescu, Gabriel Tufeanu, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea), schimbarea profilului Vibe FM din dance în soft gold music.

Pe de altă parte, CNA a decis, marţi, să prelungească, pentru o perioadă de nouă ani, licenţa pentru staţia din Tulcea a Vibe FM, care a expirat pe 24 ianuarie. Decizia a fost luată cu şase voturi "pentru" (Florin Gabrea, Valentin Jucan, Lorand Turos, Monica Gubernat, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea), în timp ce "împotrivă" au votat Laura Georgescu şi Gabriel Tufeanu.

Totodată, CNA a decis cu unanimitate de voturi prelungirea licenţei pe satelit a Vibe FM, care urmează să expire pe 14 februarie.

Grupul media Lagardère a intrat pe piaţa românească în anul 1996, prin achiziţionarea Radio Total Timişoara, redenumit ulterior Radio 21 Timişoara. Trustul operează în România şi posturile de radio Europa FM şi Radio 21 şi este prezent în acţionariatul Europe Developpement International România (EDI Romania) şi Radio XXI SRL.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici