Primul cotidian personalizat din Europa a fost distribuit, luni, la circa 1.000 de berlinezi

Primul ziar personalizat din Europa, niiu, şi-a lansat luni ediţia tipărită, în Germania, fiind livrat la domiciliul a circa o mie de abonaţi.

56 afișări
Imaginea articolului Primul cotidian personalizat din Europa a fost distribuit, luni, la circa 1.000 de berlinezi

Primul cotidian personalizat din Europa a fost distribuit, luni, la circa 1.000 de berlinezi

Ziarul este realizat pe baza preferinţelor cititorilor, în parteneriat cu peste 500 de publicaţii şi site-uri printre care New York Times, International Herald Tribune, Handelsblatt, Tagesspiegel, Frankfurter Rundschau sau Bild.

Pentru moment, ziarul este distribuit doar în Berlin şi vizează un public tânăr, în special studenţi. Noul titlu costă 1,20 euro, mai puţin decât un ziar obişnuit, al cărui preţ mediu este de 1,80 euro.

Fiecare persoană îşi poate realiza propriul ziar alegând de pe site-ul niiu.de rubricile de care este interesată. Ziarul poate cuprinde, în funcţie de preferinţele fiecărui cititor, informaţii naţionale, internaţionale locale, jocuri, materiale de pe diferite bloguri, date bursiere sau meteo.

Într-o perioadă în care internetul reprezintă o ameninţare pentru ediţiile tipărite ale ziarelor, antreprenorii Wanja Oberhof, în vârstă de 23 de ani, şi Hendrik Tiedemann, în vârstă de 27 de ani, au recunoscut că lansarea ziarului este un pariu riscant, însă s-au declarat convinşi că studenţii sunt interesaţi de o astfel de publicaţie, lucru confirmat şi de un studiu de piaţă.

Potrivit lui Oberhof, circa o mie de persoane s-au abonat deja la niiu. "Asta depăşeste toate aşteptările noastre, mai ales că nu e vorba doar de studenţi, ci de un public mult mai divers", a spus el.

Advertiserii vor fi şi ei prezenţi, "deoarece vor putea face reclamă extrem de targetată şi vor putea ajunge la anumite segmente de clienţi", spune Oberhof, care speră că publicaţia va avea 5.000 de cititori la Berlin în următoarele şase luni. În plus, el speră că modelul va fi adoptat pe scară largă în Germania.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici