- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (06.10.2011, 18:00)
- Madalina Cerban ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
S-a lansat o nouă revistă de cultură urbană dedicată Bucureştiului - BeWhere the city is!
BeWhere the city is!, o revistă de cultură urbană şi lifestyle dedicată Bucureştiului, s-a lansat joi, într-un tiraj de 15.000 de exemplare, şi poate fi cumpărată la preţul de 8 lei.
590 afișări
S-a lansat o nouă revistă de cultură urbană dedicată Bucureştiului - BeWhere the city is!
Revista BeWhere the city is! apare în prima joi a fiecărei luni. Publicaţia cuprinde, în 80 de pagini, informaţii de cultură urbană, lifestyle, cronici avizate, feature-uri şi editoriale.
Revista acoperă toate evenimentele importante din Capitală şi oferă cititorilor săi recomandări în materie de film, muzică, teatru, artă etc., propune materiale de amploare, interviuri, cronici, reportaje, articole tematice care dezvăluie un personaj, un eveniment, un trend important din viaţa acestei urbe.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
-
Armata chineză susţine că a „alungat” un distrugător american din Marea Chinei de Sud
-
Raportul lui Blinken este aşteptat să critice Israelul şi nu ar încălca termenii referitori la arme
-
Oprea: România poate deveni un hub investiţional pentru companiile din SUA
"BeWhere! Este un concept nou, 100% românesc, o revistă care prin materialele publicate şi prin layout conturează imaginea unui Bucureşti viu, colorat, eclectic. Lună de lună, o echipă de editori pasionaţi, cu expertiză în domeniile pe care le reprezintă, răstoarnă semnul de întrebare din sintagma «unde mergem?». Şi în loc să vă spună «păzea!», vă invită în oraş. «Noi punem semnul exclamării în Bucureşt!» este sloganul care însoţeşte campania de lansare a revistei. Vom face asta în fiecare lună, atât pe print, cât şi prin intermediul ediţiei online www.bewhere.ro", a declarat Stela Nadoleanu, redactor-şef al revistei.
Revista este împărţită în patru mari categorii. Astfel, "Be genius", cea mai importantă secţiune a revistei, reflectă tendinţele oraşului şi îi prezintă pe cei care lansează şi susţin evenimentele importante ale lunii. Aceasta cuprinde materiale ample, bazate pe idei originale: un cover story tematic în fiecare lună, reportaje şi fotoreportaje, interviuri, opinii.
Secţiunea "BeWhere to go" conturează agenda lunii şi cuprinde cronici şi articole cu privire la viaţa culturală a oraşului, interviuri şi relatări din backstage.
"BeWhere the taste is", o altă secţiune a publicaţiei, este o trecere în revistă a restaurantelor, barurilor, cafenelelor şi cluburilor din oraş, în timp ce "BeWhere to shop" prezintă tendinţele momentului în materie de sănătate, frumuseţe, sport, auto, gadget-uri şi turism, dar şi cronici de magazine şi hoteluri, recomandări de vacanţă şi călătorii de business.
Revista BeWhere the city is! este distribuită în Bucureşti prin reţelele InMedio şi Relay, Hiparion, Zirkon Media, precum şi în librăriile Cărtureşti şi Humanitas, la preţul de 8 lei.
Drepturile asupra revistei BeWhere! - ediţiile print şi online - aparţin Corporate & Private Events S.R.L, societate al cărei director general este Mihai Priboi. Totodată, agenţia admosfera semnează conceptul grafic şi realizarea www.bewhere.ro.
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Tinerilor le este frică să răspundă la telefon. 70% dintre persoanele care au participat la un sondaj preferă mesajele
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este antreprenorul care vrea să transforme cele mai arzătoare dorinţe ale oamenilor într-o afacere. El a creat şi vândut mai multe afaceri
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imaginile anului cu romanticul Ilie Năstase în timp ce își sărută cu foc soția! Cum a răsfățat-o pe Ioana Năstase, după ce femeia a dezvăluit că relația lor o face să trăiască în minciună și durere
PROSPORT.RO
'O sfidează pe soția lui Florin Piersic!' Scandal cu femeia nelipsită de lângă marele actor, aflat pe patul suferinței
CANCAN.RO
Cine este Anna Török, soția lui Florin Piersic. Cei doi au trăit o poveste de dragoste ca în filme
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe