- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (13.07.2015, 18:18)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online
Puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online, iar 81,58% dintre acestea nu au candidat niciodată pentru o finanţare destinată acestui tip de organizaţii, potrivit unui nou studiu.
381 afișări
STUDIU: Puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
Cele mai multe dintre aceste ONG-uri invocă lipsa de resurse şi lipsa de cunoaştere cu privire la modalităţilor de aplicare, potrivit studiului citat într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Totodată, majoritatea oamenilor nu au încredere şi nu ajută ONG-urile deoarece acestea nu reuşesc să comunice eficient cu grupurile-ţintă şi comunităţile, se mai arată în studiul "Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?", realizat de iVOX.ro, în perioada 1-31 martie, pe un eşantion format din 7.713 persoane.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" continuă proiectul naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale. Proiectul prevede construirea paginilor web pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu deţin website de prezentare, deşi acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanţare.
Totodată, prin aderarea la proiectul "Web-ONG", se facilitează accesul ONG-urilor la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizaţiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.
Potrivit comunicatului, în primul trimestru al anului, conceptul "Web-ONG" s-a bucurat de un succes, iar Asociaţia "Europa Digitală" a devenit primul ONG partener certificat Google din România, având în echipă cinci specialişti Google certificaţi, coordonaţi de preşedintele Remus Lucuţ, de asemenea specialist Google certificat.
"Ne bucurăm foarte mult că proiectul WEB-ONG a avut succes în România, dovadă face faptul că am obţinut certificatul de Partener Google şi am reuşit să integrăm sistemele TIC în activitatea ONG-urilor din România, să creştem rata de absorbţie a fondurilor naţionale şi internaţionale oferite pentru dezvoltarea organizaţiilor non-profit şi, mult mai important, să creştem gradul de încredere a populaţiei în organizaţiile neguvernamentale. Drumul nostru nu se opreşte aici, mai avem foarte mult de muncă, dar suntem ferm convinşi că societatea civilă, reprezentată de ONG-uri, va deveni un factor cheie în ecuaţia democraţiei din ţara noastră. Prin munca noastră, ne dorim să facilităm interacţiunea şi comunicarea între organizaţiile non-profit, comunitate, Guvern etc. şi să stimulăm coperări între ONG-uri", declară Remus Lucuţ, preşedintele Asociaţiei "Europa Digitală".
Înscrierile la proiectul dedicat ONG-urilor se pot face pe website-ul http://europadigitala.ro/web-ong.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe