Sunday Times îi va plăti despăgubiri lui Albert de Monaco. Tabloidul a scris că relaţia prinţului cu Charlene era "o căsătorie aranjată"

Albert de Monaco şi soţia sa, Charlene, au ajuns la un acord cu tabloidul britanic Sunday Times, care s-a angajat să plătească despăgubiri cuplului princiar, după ce a publicat un articol în care sugera că relaţia acestora era "o căsătorie aranjată", a anunţat, marţi, avocatul prinţului.

631 afişări
Imaginea articolului Sunday Times îi va plăti despăgubiri lui Albert de Monaco. Tabloidul a scris că relaţia prinţului cu Charlene era "o căsătorie aranjată"

Sunday Times îi va plăti despăgubiri lui Albert de Monaco. Tabloidul a scris că relaţia prinţului cu Charlene era "o căsătorie aranjată" (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Aranjamentul a fost validat de Înalta Curte de Justiţie din Londra, informează AFP.

Articolul incriminat a fost publicat pe 3 iulie 2011 - la două zile după căsătoria cuplului - şi avea titlul "Blestemul familiei Grimaldi", a declarat Mark Thomson, avocatul cuplului princiar.

Tabloidul britanic a afirmat că prinţul Albert a confiscat paşaportul soţiei sale pe aeroportul din Nisa pentru a o împiedica să fugă din principatul Monaco.

Potrivit aceluiaşi articol, Charlene, care a aflat cu puţin timp înainte de căsătorie de existenţa unui al treilea copil nelegitim al prinţului, nu dorea să se mai căsătorească.

Pentru a salva aparenţele, ea ar fi acceptat un aranjament, angajându-se să căsătorească cu prinţul Albert pentru o durată de timp bine determinată, contra unei compensaţii financiare.

"Niciuna dintre aceste speculaţii nu este adevărată", a declarat Mark Thomson în faţa judecătorului britanic.

Avocatul a spus că tabloidul, proprietate a trustului de presă deţinut de Rupert Murdoch, şi-a recunoscut vina şi caracterul defăimător al articolului pe care l-a publicat.

Acelaşi avocat a spus că Sunday Times şi-a cerut scuze publice şi a confirmat că va plăti despăgubiri cuplului monegasc şi că va achita cheltuielile de judecată.

Înalta Curte de Justiţie din Londra a spus că valoarea despăgubirilor urmează să fie evaluată. Publicaţia The Guardian afirmă că despăgubirile vor fi de aproximativ 300.000 de lire sterline (360.000 euro).

Rupert Earle, avocatul grupului Times Newspapers Ltd. - care deţine Sunday Times -, a prezentat la rândul său scuze publice cuplului princiar monegasc pentru neplăcerile cauzate.

Cuplul princiar nu a asistat la această audiere.

Albert de Monaco, care are 54 de ani, are un fiu în vârstă de şapte ani, Alexandre, cu o însoţitoare de zbor originară din Togo, şi o fiică, Jazmin, de 20 de ani, rezultat al unei aventuri cu agentul imobiliar american Tamara Rotola. Însă, potrivit legilor de succesiune, aceştia, nefiind legitimi, nu pot urca pe tronul principatului de Monaco.

Albert de Monaco şi Charlene s-au căsătorit pe 2 iulie 2011, în cadrul unei ceremonii religioase la care au asistat aproximativ 800 de personalităţi, de la membri ai marilor familii regale europene la creatori de modă şi alţi artişti.

Albert al II-lea, prinţul suveran, a cunoscut-o în anul 2000 pe campioana sud-africană la înot Charlene Wittstock, cu ocazia unui concurs de nataţie organizat la Monaco. Prinţul, denumit în presa franceză "eternul celibatar", şi-a anunţat logodna în iulie 2010.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici