Super Bowl 2013 nu a fost atât de urmărit ca în trecut. Cu cât a scăzut comparativ cu anii precedenţi

Gala Super Bowl din acest an, în a cărei pauză Beyonce a susţinut un recital, a fost urmărită de 108,41 de milioane de telespectatori, în scădere faţă de audienţa înregistrată de ediţiile din 2011 şi 2012 ale evenimentului

522 afișări
Imaginea articolului Super Bowl 2013 nu a fost atât de urmărit ca în trecut. Cu cât a scăzut comparativ cu anii precedenţi

Super Bowl 2013 nu a fost atât de urmărit ca în trecut. Cu cât a scăzut comparativ cu anii precedenţi (Imagine: AFP / MediafaxFoto)

Cea de-a 47-a ediţie a finalei Super Bowl, câştigată duminică seară de echipa Baltimore Ravens, în faţa San Francisco 49ers, cu scorul 34-31, a fost cel de-al treilea cel mai urmărit eveniment transmis la televiziune din istoria Statelor Unite ale Americii, informează huffingtonpost.com.

Totuşi, gala Super Bowl 2013, transmisă de reţeaua de televiziune CBS, a atras doar 108,41 milioane de telespectatori americani, potrivit Institutului Nielsen. Audienţa a fost mai mică decât în 2012 şi 2011, când gala Super Bowl a fost urmărită de 111,35 de milioane de telespectatori, respectiv de 111 milioane de telespectatori.

Faţă de anul 2005, când Gala Super Bowl a fost transmisă de reţeaua americană de televiziune Fox şi a atras 86,1 milioane de telespectatori, audienţa atrasă de acest eveniment a crescut în fiecare an, până în 2012, potrivit variety.com.

Echipa Baltimore Ravens a câştigat ediţia a 47-a a Super Bowl, finala Ligii de Fotbal American (NFL) din SUA, după ce a trecut de formaţia San Francisco 49ers, scor 34-31, duminică seară, pe stadionul din New Orleans.

La meci au asistat aproximativ 73.000 de spectatori.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici