Televiziunile Digi Info, Neptun TV Bucureşti şi Happy Channel îşi amână lansarea cu şase luni

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în şedinţa de marţi, amânarea cu şase luni a punerii în funcţiune a televiziunilor Digi Info, Neptun TV Bucureşti şi Happy Channel.

702 afișări
Imaginea articolului Televiziunile Digi Info, Neptun TV Bucureşti şi Happy Channel îşi amână lansarea cu şase luni

Televiziunile Digi Info, Neptun TV Bucureşti şi Happy Channel îşi amână lansarea cu şase luni

Decizia a fost luată cu unanimitatea voturilor membrilor CNA prezenţi la şedinţa de marţi (Valentin Jucan, Viorel Buda, Monica Gubernat, Laura Georgescu, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu, Dorina Rusu, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea).

Hotărârea privind amânarea punerii în funcţiune a televiziunilor Digi Info, Neptun TV Bucureşti şi Happy Channel a fost luată în conformitate cu articolul 57, alineatul 1, litera a din Legea audiovizualului, potrivit căruia "Licenţa audiovizuală analogică se retrage de Consiliu în următoarele situaţii: titularul nu începe difuzarea serviciului de programe, în condiţiile stabilite prin licenţă, în termen de 12 luni de la obţinerea licenţei audiovizuale; Consiliul poate acorda două prelungiri succesive de câte 6 luni în situaţii justificate".

Astfel, Digi Info, Neptun TV Bucureşti şi Happy Channel sunt la prima amânare cu şase luni posibilă potrivit legislaţiei audiovizualului.

Compania de telecomunicaţii RCS&RDS a primit, pe 18 septembrie 2014, de la CNA, o licenţă audiovizuală prin satelit pentru lansarea Digi Info, o televiziune tematică, cu profil infotext, cu zonă de difuzare în România şi în state din Europa Centrală şi de sud-est.

Pe de altă parte, Neptun TV, o televiziune generalistă înfiinţată de Radu Mazăre, fostul primar al oraşului Constanţa, doreşte să se extindă în Bucureşti şi, în acest sens, societatea Soti Cable Neptun SRL a primit, pe 30 octombrie 2014, o licenţă audiovizuală prin reţele de comunicaţii de la CNA, plănuind totodată să se transforme în post de ştiri, după cum a anunţat la momentul respectiv reprezentantul său.

Totodată, Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, pe 18 septembrie 2014, să acorde două licenţe audiovizuale, prin satelit şi prin reţele de comunicaţii, televiziunii Happy Channel, un post dedicat întregii familii deţinut de producătoarea Ruxandra Ion, prin societatea Act Smart Television SRL.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici