TOPUL căutărilor pe Google, la nivel mondial, în 2013

Militantul antiapartheid şi fostul preşedinte al Africii de Sud Nelson Mandela, decedat pe 5 decembrie, a înregistrat cele mai multe căutări pe motorul de căutare Google la nivel mondial, în 2013, a anunţat marţi un responsabil al companiei.

158 afișări
Imaginea articolului TOPUL căutărilor pe Google, la nivel mondial, în 2013

TOPUL căutărilor pe Google, la nivel mondial, în 2013

"Fără îndoială, nu ne surprinde prea mult că primul loc în topul căutărilor pe 2013 este ocupat de o persoană care întruchipează forţa şi pacea: Nelson Mandela", a declarat Amit Singhal, un responsabil din cadrul Google pe blogul companiei.

Pe locul al doilea se află actorul american Paul Walker, decedat într-un accident de automobil pe 30 noiembrie.

Locul al treilea în topul căutărilor se află iPhone 5s, urmat pe locul al patrulea, de actorul Cory Monteith, din serialul muzical "Glee", care a încetat din viaţă în iulie din cauza unei supradoze de heroină şi alcool.

Următoarele locuri în topul 10 al căutărilor pe Google se află, în ordine, dansul "Harlem Shake" (locul al cincilea), maratonul din Boston (locul al şaselea) şi prinţul George, "bebeluşul regal" al prinţului William şi al ducesei Kate (locul al şaptelea).

Google a făcut public, marţi, tradiţionalul Zeitgeist ("spiritul vremurilor"), care arată tendinţe bazate pe căutări efectuate în anul 2013.

Începând cu 2011, Google publică tradiţionalul Zeitgeist ("spiritul vremurilor", în limba germană), realizat la nivel mondial şi naţional, care constituie "un bun indicator al stării de spirit al internauţilor".

Fondată în 1998, de Larry Page şi Sergey Brin, Google este astăzi o companie prezentă pe toate marile pieţe globale. Google are sediul central în Silicon Valley şi birouri în America de Nord şi de Sud, Europa şi Asia.

Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a deschis, pe 1 noiembrie 2010, un birou în Bucureşti, echipa din România fiind coordonată de Dan Bulucea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici