TVR 1 s-a clasat pe primul loc la audienţe cu meciul România - Luxemburg

Partida de fotbal România - Luxemburg din preliminariile Campionatului European 2012 a adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă, marţi seară, între orele 20.46 şi 22.37, informează Televiziunea Publică.

4 afișări

Meciul a adunat în faţa micilor ecrane o medie de 2.257.000 de telespectatori la nivel naţional - ceea ce corespunde unui rating mediu de 11% şi 23,4% cotă medie de piaţă.

În mediul urban, 1.410.000 de telespectatori au urmărit România - Luxemburg (rating mediu 12% şi share mediu 25,2%), iar 555.000 de români au reprezentat targetul comercial atins de partida de fotbal (rating mediu 11% şi share mediu 26,4%).

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel naţional şi urban, s-a înregistrat la 22.33, când nu mai puţin de 2.827.000 de români urmăreau, la TVR 1, prima victorie a naţionalei din Preliminariile CE 2012, transmisă în direct de la Piatra Neamţ (rating 14% şi cotă de piaţă 31,7%). Dintre aceştia, 1.897.000 de telespectatori erau din mediul urban (rating mediu 16,5% şi share mediu 35,6%).

De asemenea, programul care a urmat partidei de fotbal s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor serii, la nivel urban şi comercial. Astfel, Tudor Furdui şi Marius Mitran au analizat meciul şi posibilităţile naţionalei de calificare la "Studio fotbal", între orele 23.52 - 24.31, pentru o medie de 486.000 de telespectatori din mediul urban (4,2% rating şi 11,2% cotă de piaţă). La nivelul publicului comercial, emisiunea a înregistrat o medie de 239.000 de telespectatori (4,7% rating şi 13,3% cotă de piaţă).

Echipa naţională a României a învins, marţi, la Piatra Neamţ, cu scorul de 3-1 (1-1), reprezentativa Luxemburgului şi a obţinut prima victorie în grupa D a preliminariilor Campionatului European din 2012.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici