UPGRADE 100. Carmen Pungă: 86% din intenţia de cumpărare începe pe Google search

Cercetările arată că 86% din intenţia de cumpărare începe pe Google search, a explicat Carmen Pungă, Industry manager pentru platforma online, la iCEE.fest: UPGRADE 100.

217 afișări
Imaginea articolului UPGRADE 100. Carmen Pungă: 86% din intenţia de cumpărare începe pe Google search

UPGRADE 100: Carmen Pungă: 86% din intenţia de cumpărare începe pe Google search

”Gândiţi-vă la oameni nu la public-ţintă”, spune Carmen Pungă explicând cum priorităţile pe care le avem în diferite momente ale vieţii influenţează reacţiile pe care le au cei care privesc la conţinutul video publicat online. Carmen Pungă, Industry manager pentru Google România a vorbit despre instrumentele pe care le oferă o platformă online pentru a-i găsi pe cei care să nu sară peste videoclipul pe care îl publici pe Youtube.

”Primim de trei ori mai multă atenţie din partea celui care priveşte dacă adaptăm conţinutul nevoilor sale”, spune Pungă exemplificând cu companii care au conceput videoclipuri separat pentru consumatoarele preocupate de modă şi pentru mame.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Grand Cinema & More din Bucuresti joi şi vineri, 13 şi 14 iunie, pentru al 8-lea an consecutiv, cu sprijinul Orange, Nissan, George/ BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy şi a altor susţinători.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, în 13 şi 14 iunie, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 pregăteşte pentru ediţia din 2019 an 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici