YouTube lansează o secţiune pentru producătorii de film

YouTube lansează o secţiune în care vor fi prezentate filme de scurtmetraj, dar şi unele lungmetraje, ceea ce le va permite producătorilor de film din întreaga lume să îşi distribuie lucrările şi să obţină venituri, informează site-ul worldscreen.com.

23 afișări
Imaginea articolului YouTube lansează o secţiune pentru producătorii de film

YouTube lansează o secţiune pentru producătorii de film

Noul serviciu, YouTube Screening Room, va prezenta noi scurtmetraje de calitate la fiecare două săptămâni, precum şi unele lungmetraje. Serviciul va include o gamă largă de filme care nu au fost niciodată vizionate de o audienţă largă, precum şi producţii care au participat la festivaluri internaţionale.

În prima lună de difuzare de programe, secţiunea va prezenta scurtmetraje din Norvegia, Suedia, Marea Britanie şi Statele Unite, care au în distribuţie actori cunoscuţi şi regizori premiaţi, dar şi actori care nu sunt consacraţi.

Potrivit sursei citate, în următoarele luni, toţi producătorii vor avea posibilitatea de a se înscrie online pentru a-şi prezenta lucrările pentru difuzare.

Utilizatorii YouTube vor putea comunica direct cu producătorii, vor putea să facă schimb de opinii cu alţi fani şi să ofere feedback prin folosirea opţiunilor YouTube pentru comentarii şi rating-uri pentru filme. YouTube Screening Room va include şi un buton de achiziţie, care le va permite producătorilor să comercializeze prin intermediul site-ului DVD-uri sau versiuni digitale ale filmelor lor.

"După ce am produs peste 25 de scurtmetraje şi am urmărit sute, dacă nu mai mult, ştiu că YouTube Screening Room va fi un forum excelent pentru urmărirea acestui gen de filme şi pentru comentarea lor", a declarat Daniel Dubiecki, producătorul peliculei "Juno" şi al scurtmetrajului "The Big Empty", care va debuta pe The YouTube Screening Room pe 4 iulie.

"Este o modalitate corectă şi democratică de a permite oamenilor din întreaga lume să urmărească filme, să le ierarhizeze şi să aibă oportunitatea de a vorbi despre ele. Îmi place să mă uit la filme în cinematografe, dar acum sunt mai atras de posibilitatea de a urmări scurtmetraje pe YouTube. Abia aştept să văd care va fi reacţia publicului la filmul nostru", a spus el.

"YouTube reprezintă cel mai bun mediu pentru ca audienţa şi producătorii de film să intre în contact", a spus Sara Pollack, Film Manager al YouTube.

"YouTube Screening Room va servi ca destinaţie pentru pasionaţii de film în vederea descoperirii de noi talente, în timp ce se menţin la curent cu cele mai noi filme. Suntem extrem de încântaţi să le oferim producătorilor de film din întreaga lume o nouă posibilitate de distribuţie şi să îi încurajăm să poarte discuţii în comunitatea noastră în legătură cu peliculele lor", a spus ea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici