Afacerile eMAG.ro vor depăşi 260 milioane de euro în acest an, în creştere cu 40% faţă de 2013 - Mediafax

Afacerile eMAG.ro vor depăşi 260 milioane de euro în acest an, în creştere cu 40% faţă de 2013

Retailerul online eMAG.ro estimează pentru acest an vânzări de peste 260 milioane de euro, în creştere cu mai mult de 40% faţă de 2013, în urma investiţiilor de anul trecut şi al celor programate în acest an, în sumă de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internaţională.

294 afişări
Imaginea articolului Afacerile eMAG.ro vor depăşi 260 milioane de euro în acest an, în creştere cu 40% faţă de 2013

Afacerile eMAG.ro vor depăşi 260 milioane de euro în acest an, în creştere cu 40% faţă de 2013

"Creşterea mare a vânzărilor în acest an este rezultatul transformării prin care trece eMAG prin investiţii din ce în ce mai mari. Folosim din ce în ce mai multă tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional şi adresăm un număr în creştere de categorii", a declarat directorul general al retailerului, Iulian Stanciu.

eMAG a alocat un buget de investiţii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internaţională şi trei milioane de euro pentru dezvoltarea şi implementarea de tehnologii noi. Diferenţa este alocată dezvoltării angajaţilor, logistică şi marketing de brand.

Retailerul este prezent în România, Bulgaria şi Ungaria şi a ajuns la o bază de 36 de milioane de potenţiali cumpărători.

Pentru acest an, eMAG are ca principal obiectiv mărirea bazei de clienţi, prin continuarea dezvoltării regionale.

"Am învăţat mult şi am construit un brand puternic în ultimii ani. Prin extinderea internaţională scalăm aceste cunoştinţe, iar ritmul cu care ne dezvoltăm este accelerat. Spre exemplu, în Ungaria am ajuns în 3 luni la nivelul la care am ajuns în Bulgaria într-un an. Iar în Bulgaria am crescut într-un an cât în 4 ani la începutul eMAG în România, raportat la populaţie", a spus Stanciu.

Potrivit acestuia, alături de dezvoltarea regională, eMAG se va concentra şi pe lansarea mai multor categorii de produse, precum modă, sport, auto şi alimente.

"eMAG este locul în care pot fi cumpărate inclusiv roviniete şi jucării pentru animale sau frigidere colorate şi pick-up-uri. Acceptăm orice provocare lansată de clienţii noştri şi îi provocăm, la rândul nostru, cu orice ocazie. Aşa cum am demonstrat, avem capacitatea de a livra chiar şi autoturisme", a afirmat reprezentantul eMAG.

Pentru construirea expertizei pe noile categorii, eMAG are în plan şi extinderea echipei, astfel că, până la finalul anului, aceasta va trece pragul de 1.000 de angajaţi. Compania investeşte 1 milion de euro în dezvoltarea şi consolidarea echipei.

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească.

Magazinul online este deţinut de Dante International, al cărei acţionar principal este grupul Naspers 70%, Iulian Stanciu - 21,6% şi Radu Apostolescu - 8,4%.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici