- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.11.2017, 10:07)
- Anca Olteanu
ANALIZĂ: Media comenzilor online a crescut în acest an. Care au fost cele mai căutate produse
Media numărului de comenzi online plasate, pe lună, de un client pe fashiondays.ro a crescut cu 9% în perioada ianuarie – octombrie 2017 faţă de perioada similară din anul precedent, potrivit unei analize a obiceiurilor de cumpărare ale clienţilor transmisă de companie.

ANALIZĂ: Media comenzilor online a crescut în acest an. Care au fost cele mai căutate produse
La nivel regional, în primele zece luni ale anului, un client din România şi Ungaria a plasat, în medie, patru comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei ţări în care este prezentă compania, astfel: în România – 2,21, în Bulgaria – 2,06, iar în Ungaria – 2,29 de produse per comandă.
Aplicaţia a fost intens utilizată pentru achiziţii în toate cele trei ţări, cea mai mare rată de utilizare fiind înregistrată tot în România – peste 50%, în perioada ianuarie – octombrie 2017.
În România, o comandă plasată pe website a inclus, în medie, 53% produse pentru femei, 32% pentru bărbaţi, în timp ce 15% reprezintă obiecte pentru copii. Cea mai mare creştere a fost înregistrată de produsele pentru copii, a căror pondere a crescut cu peste 15%, în primele zece luni ale anului în curs, faţă de perioada similară din 2016.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ilie Bolojan: ne place sau nu ne place, am cheltuit în ultimii ani mai mult decât ne putem permite
-
Uniunea Europeană încearcă să evite un război comercial cu Donald Trump. Ar putea fi reduse tarifele la importurile de autoturisme din SUA
-
Piedone este noul şef al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor - surse
În Bulgaria, ponderea produselor pentru copii în totalul achiziţiilor a crescut cu peste 26%, iar în Ungaria cu aproape 22%.
În continuare, ca în România, în Bulgaria şi Ungaria, produsele pentru femei sunt cele mai comandate, reprezentând, procentual, 60%, respectiv 62% din totalul produselor cumpărate de pe site-ul companiei în fiecare ţară.
Cele mai multe comenzi au fost plasate de clienţii din Bucureşti, fiind urmaţi de cei din Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timiş. Sofia, capitala Bulgariei, se află pe locul al şaptelea într-un clasament al numărului de achiziţii realizate la nivelul grupului, de la lansarea sezonului toamnă/iarnă 2017.










Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe