Angajaţii au primit anul acesta mai puţine tichete de masă, dar mai multe prime de Paşti

Tot mai mulţi angajatori de pe piaţa locală au prins în bugetele de anul acesta prime de Paşti şi programe de teambuilding, însă a scăzut numărul firmelor care obişnuiau să le dea tichete de masă sau să le subvenţioneze transportul angajaţilor, potrivit rezultatelor studiului salarial PayWell 2011, realizat de firma de audit şi consultanţă PwC pe un eşantion de peste 150 de multinaţionale.

115 afișări
Imaginea articolului Angajaţii au primit anul acesta mai puţine tichete de masă, dar mai multe prime de Paşti

Angajaţii au primit anul acesta mai puţine tichete de masă, dar mai multe prime de Paşti (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

"Anul acesta ne-am propus să introducem două beneficii su plimentare pentru angajaţi: unul afost flexibilizarea în alegerea planului medical (până acum nu aveam contract decât cu o singură clinică privată) şi îmbunătăţirea acestuia prin introducerea unei asigurări pentru spitalizare. Tot anul acesta vrem să introducem un serviciu de catering", a spus Delia Blăjan, directorul de resurse umane al Adobe România, subsidiara locală a celui mai mare producător de aplicaţii de design grafic din lume, care are peste 230 de angajaţi.

Printre beneficiile oferite de companie angajaţilor se mai află tichetele de masă, bonurile-cadou oferite de Paşti, decontul în cuantum de 500 de lei pentru activităţile sportive (inclusiv masaj), băuturile răcoritoare şi cafea.

Compania a făcut şi creşteri salariale de două cifre anul acesta şi oferă posibilitatea angajaţilor de a cumpăra acţiuni în companie la angajare.

"În prezent, suntem în proces de evaluare a angajaţilor, iar pentru anul viitor vrem să îmbunătăţim pachetele de beneficii", a mai spus Blăjan, care se ocupă de implementarea politi cilor de resurse umane în cadrul unei companii unde media de vârstă a angajaţilor este de aproximativ 28 de ani.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici