Apple a vândut 17 mililoane de iPad-uri în trimestrul al doilea. Ce lansări pregătesc Google şi Microsoft

Livrările Apple de iPad-uri au crescut cu 44% în trimestrul al doilea, la 17 milioane de unităţi, iar compania a ajuns să controleze 70% din piaţa globală a tabletelor, cel mai ridicat nivel al unei perioade de peste un an.

775 afișări
Imaginea articolului Apple a vândut 17 mililoane de iPad-uri în trimestrul al doilea. Ce lansări pregătesc Google şi Microsoft

Livrările iPad au crescut cu 44% în trimestrul al doilea, iar cota pe piaţa globală a ajuns la 70% (Imagine: AFP / MediafaxFoto)

Cota de piaţă a urcat de la 58,1% în primul trimestru la 69,6%. Potrivit IHS, Apple nu a mai controlat un procentaj similar al pieţei globale din primul trimestru din 2011, potrivit firmei de cercetare IHS, citată de Bloomberg.

Vânzările de tablete la nivel global ar urma să le depăşească pe cele de PC-uri până în 2015, potrivit estimărilor firmei de cercetare Yankee Group, iar Apple se pregăteşte pentru apariţia de noi concurenţi ai iPad.

Microsoft va lansa în acest an tableta Surface, iar Google va introduce Nexus 7.

"Apple transmite un mesaj clar că intenţionează să domine piaţa pe termen lung. Google şi Microsoft, rivali importanţi ai Apple, speră să conteste poziţia Apple în a doua jumătate a anului, dar vor avea dificultăţi formidabile", a afirmat analistul IHS Rhoda Alexander.

Cota Amazon pe piaţa tabletelor a coborât la 4,2% în trimestrul al doilea, de la 5,8% în precedentele trei luni. Samsung avea o cotă de piaţă de 9,2%, în scădere de la 10,8%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici