- Home
- Economic
- SAN FRANCISCO, (05.08.2012, 14:06)
- Vlad Popescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Procesul cu Samsung scoate la lumină secrete bine păzite ale Apple
Apple, una dintre cele mai secretoase companii, este nevoită să dezvăluie, în procesul cu Samsung care a început în această săptămână într-o instanţă federală din SUA, secrete bine păzite despre crearea iPhone şi iPad, despre strategie, bugete de advertising şi procesul decizional intern.
1353 afișări
Procesul cu Samsung scoate la lumină secrete bine păzite ale Apple (Imagine: AFP / MediafaxFoto)
Fiecare informaţie dezvăluită la proces s-a propagat rapid pe internet şi a fost discutată şi analizată de către presă, bloguri, analişti, fani şi alte persoane interesate de litigiul privind drepturile de proprietate intelectuală dintre cei mai mari producători de smartphone-uri la nivel mondial, care domină o piaţă estimată la peste 200 miliarde de dolari pe an.
Apple a prezentat detalii despre cum a creat iPhone şi iPad, a adus în instanţă concepte timpurii de design ale celor două produse şi a dezvăluit detalii intime despre echipacare a dezvoltat gadget-urile, potrivit WSJ.com.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Războiul din Ucraina, ziua 793. Moscova avertizează că va reacţiona dacă activele ruseşti îngheţate vor fi confiscate / Grecia nu va trimite sisteme Patriot în Ucraina
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
Phil Schiller, vicepreşedinte Apple responsabil pentru marketing, a discutat vineri, din boxa martorilor, documente care indicau că Apple a cheltuit, din 2007 până la încheierea anului fiscal 2011, 647 milioane de dolari pe advertising pentru iPhone în Statele Unite. Pentru iPad, lansat în 2010, compania a cheltuit 457,2 milioane de dolari pe reclame, potrivit lui Schiller.
Procesul se concentrează în principal pe procesul de creaţie şi design al iPhone şi iPad, Apple încercând să demonstreze că Samsung Electronics ar fi copiat produsele. În replică, grupul sud-coreean vrea să convingă juraţii că produsele sale sunt diferite de cele ale Apple, şi că gigantul american s-ar fi "inspirat" de la producătorul japonez de electronice Sony.
Un alt executiv de top de la Apple, Scott Forstall, responsabil de software-ul gadget-urilor mobile, a mărturisit că managementul companiei a discutat încă de la începutul anului trecut dezvoltarea unui model iPad cu diagonala de 7 inci, care ar putea atrage noi clienţi, mai puţin interesaţi de modelele de 9,7 inci aflate pe piaţă.
Forstall a discutat şi despre cum a fost formată, în anul 2004, echipa care a dezvoltat iPhone-ul, cu reguli "neobişnuite", stricte, despre cine putea participa la proiect şi cine nu.
Cofondatorul companiei, Steve Jobs, l-ar fi anunţat pe Forstall că are nevoie de ajutor pentru "un proiect secret", instruindu-l să nu coopteze persoane din afara Apple, astfel că echipa a fost construită din "vedete" din interiorul companiei.
Un etaj întreg din sediul Apple a fost "încuiat", cu acces numai pe bază de cartelă şi supraveghere video riguroasă, pentru a evita scurgerile de informaţii. La intrare a apărut un banner pe care scria "Fight Club", pentru a încuraja echipa să nu vorbească despre ceea ce lucrează.
Tot la proces, Apple a prezentat un document de 99 de pagini care arată diverse protitupuri din etapele incipiente ale dezvoltării iPhone. Alte hârtii arată diverse variante de design pentru iPad, inclusiv una care includ un "picior", care să sprijine tableta într-o poziţie dorită.
Documentele prezentate la proces dezvăluie şi că încrederea în brandul Apple este unul dintre factorii determinanţi în rândul clienţilor companiei, sau că majoritatea posesorilor de iPhone îşi cumpără carcase pentru telefon.
Referindu-se la iPhone, Schiller a afirmat că Apple a decis să nu cumpere publicitate pentru o scurtă perioadă de timp la lansarea telefonului, în ianuarie 2007, şi la introducerea pe piaţă câteva luni mia târziu, deoarece atenţia acordată de analişti şi presă promova mult prea bine produsul, potrivit Bloomberg.
"Nu a fost nevoie să facem publicitate", a spus Schiller, prezentând câteva recenzii extrem de favorabile pentru iPhone şi iPad şi explicând că astfel de informaţii apărute în presă sunt mai eficiente decât publicitatea.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe