AutoItalia va reprezenta oficial Infiniti în România

AutoItalia Group va reprezenta oficial pe piaţa românească marca premium japoneză Infiniti începând cu luna iulie, printr-un showroom lângă Otopeni, planurile privind semnarea unui acord între cele două părţi fiind decalate cu aproximativ o jumătate de an.

32 afișări
Imaginea articolului AutoItalia va reprezenta oficial Infiniti în România

AutoItalia va reprezenta oficial Infiniti în România

Operaţiunile pentru Infini ar fi trebuit să demareze la începutul lui 2009, potrivit declaraţiilor oficialilor AutoItalia din luna februarie a anului trecut, când a fost anunţat viitorul parteneriat.

"Am început lucrările, dar depinde de constructori când vor finaliza lucrările. Noi estimăm că vom începe operaţiunile în iulie. (...) Au fost întârzieri din partea noastră şi au fost întârzieri din partea Infiniti. În primă instanţă noi am spus «stop», Infiniti au avut şi ei dubiile lor, însă până la urmă am găsit o cale de mijloc", a declarat, joi, preşedintele AutoItalia Group, Herbert Stein, într-o conferinţă de presă.

Stein a spus că actualul context al pieţei auto nu reprezintă un moment bun pentru o asemenea afacere, dar s-a arătat optimist privind depăşirea crizei, în 2009 sau 2010.

"Lucrurile vor reveni la normal şi va fi din nou ca înainte", a spus Stein.

AutoItalia Group este importatorul mărcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong şi al motocicletelor Honda. După începerea operaţiunilor pentru Infiniti, compania va avea două mărci de lux în portofoliu, respectiv Infiniti şi Maserati.

Distribuţia Infiniti în România face parte dintr-un plan mai amplu al mărcii premium, care vizează consolidarea brandului pe piaţa europeană, prin intrarea pe 20 de noi pieţe.

Vânzările totale ale AutoItalia au scăzut cu 0,4% anul trecut, la 16.260 unităţi, în condiţiile unui declin de 11,7% pentru piaţa auto românească, la 324.080 autovehicule.

"În 2007 am vândut circa 16.000 de maşini, iar pentru 2008 ne fixasem o ţintă de 19.000 de unităţi. Nu am reuşit să o atingem, însă am rămas la aproximativ 16.000 de unităţi, ceea ce nu este rău, având în vedere că unele firme au scăzut. Ţinând cont de toate acestea, este greu să facem o previziune pentru 2009, însă, în cel mai rău scenariu, ne-am pregătit pentru o scădere de 40%, adică livrarea a 10.000 de maşini în cazul nostru", a declarat Herbert Stein în ianuarie.

AutoItalia Group ia în calcul reducerea cu 40% a numărului de angajaţi în perioada următoare, de la 1.600 la 1.000 de persoane, în cazul în care piaţa auto românească nu se va revigora.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici