Black Friday 2018. eMag estimează că va vinde cu 10% mai mult decât estima şi cu 20% peste anul trecut

Black Friday 2018. eMag, cel mai mare retailer online din România, în funcţie de cifra de afaceri, estimează că va depăşi cu cel puţin 10% ţinta iniţială de vânzări stabilită pentru Black Friday 2018 şi cu peste 20% pe cea de anul trecut, ajungând la peste 440 de milioane de lei.

1114 afişări
Imaginea articolului Black Friday 2018. eMag estimează că va vinde cu 10% mai mult decât estima şi cu 20% peste anul trecut

Black Friday 2018. eMag estimează că va vinde cu 10% mai mult decât estima şi cu 20% peste anul trecut

eMag, care a adus conceptul Black Friday în România, în 2011, a înregistrat după primele nouă ore ale ediţiei din acest an a Black Friday vânzări de peste 355 de milioane lei şi peste 930.000 de produse comandate.

„35.000 de clienţi au comandat online la eMAG pentru prima dată. Rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depăşit la ora 16:20. Promoţiile vor fi suplimentate până după miezul nopţii. Au fost pregătite pentru livrare din depozitele eMAG peste 15% din comenzile de Black Friday”, au mai anunţat reprezentanţii eMag.

Curierii vor lucra sâmbătă şi duminică pentru ca un numar cât mai mare de livrari să ajungă la clienţi.

Până la ora 16:00, eMag a „primit” peste 6,1 milioane de vizite de la începerea evenimentului, 75% din trafic fiind de pe dispozitive mobile. De asemenea, până la acea oră, ponderea comenzilor cu cardul a fost de peste 34%, în creştere de la media de 30% din 2017, iar una din 11 comenzi are un produs pentru copii.

„Cea mai complexă comandă are 26 de produse şi include televizor, maşină de spălat, aspirator, articole sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea şi altele”, au detaliat reprezentanţii eMag.

Nivelul de 10 milioane de lei vânzări a fost atins după 2 minute şi 5 secunde, iar de 100 de milioane de lei s-au făcut vânzări după 37 de minute.

În prima oră, au fost comandate, în medie, 77 de produse pe secundă, iar primul milion de lei a fost comandat în 12 secunde.

Cele mai comandate mărci de pe categorii de produse au fost următoarele: televizoare - Samsung; frigidere - Arctic; maşini de spălat - Beko; telefoane - Samsung şi Huawei.

Cantităţi pe cele mai vândute game de produse: produse pentru casă şi îngrijirea casei - 108.000 de bucăţi; electrocasnice mici (mixere, blendere, cafetiere şi altele) - 83.000; îngrijire personală - 49.000; îmbrăcăminte şi încălţăminte - 42.000; televizoare - 40.000; telefoane - 38.000; anvelope - 36.000; jucării - 31.000.

Printre produsele inedite comandate online, eMag consemnează: 122 de automobile 3,9 kilograme de aur; 1.800 de nopţi de cazare; 410 bilete la evenimente; 275 de abonamente la servicii medicale şi abonamente stomatologice, Regina Maria, Medicover, Just Smile; 159 de ceasuri şi bijuterii de lux.

Clienţii eMag au donat pe parcursul zilei, estimările fiind că, până la finalul zilei, suma va atinge 100.000 de lei. „Toate aceste donaţii merg către proiectele pentru educaţie gestionate de Fundaţia eMag”, au mai declarat reprezentanţii companiei.

Înfiinţat acum 16 ani, retailerul online eMag este prezent în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici