- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BRD lansează un card bancar personalizabil
Groupe Societe Generale a lansat primul card bancar 100% personalizabil şi vrea să vândă peste 100.000 de unităţi.
A la carte - cardul bancar personalizabil
"Vrem să vindem peste 100.000 de carduri "A la carte". Când am lansat o altă ediţie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, am obţinut un record mondial întrucât s-au vândut peste 500.000 de unităţi, dintre care 200.000 au fost clienţi noi. Aceea a fost o ediţie limitată, care a durat două luni", a explicat Popa, într-o conferinţă de presă.
Cardurile "A la carte" vor fi echipate cu cip şi emise atât sub sigla Visa, cât şi sub cea a MasterCard.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
POLITICO: Potenţialii candidaţi pentru şefia Comisiei Europene, dacă von der Leyen nu ar câştiga un nou mandat / Klaus Iohannis se află pe listă
-
Belarus afirmă că s-a încercat un atac cu drone asupra capitalei Minsk din Lituania. Lukaşenko susţine că opoziţia încercă să cucerească un district şi să ceară NATO să desfăşoare trupe
-
Rusia ameninţă că Polonia va fi ţinta unui atac rusesc dacă NATO ar desfăşura arme nucleare pe teritoriul polonez
"Totul a pornit de la ideea că oamenilor le place să li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel o reflectare a personalităţii clientului, care are ocazia de a deţine un produs bancar unic şi 100% personalizat", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului strategie şi marketing al BRD.
El consideră că românii au un apetit pentru personalizare, în contextul în care au personalităţi puternice şi sunt foarte ataşaţi de valorile tradiţionale, cum ar fi familia. Şi Popa a menţionat că, după un an 2009 dificil pentru toată lumea, banca a creat ceva nou care să trezească o emoţie în clienţi.
Fotografiile care vor fi utilizate pentru noul produs trebuie să respecte anumite exigenţe juridice referitoare la drepturile de autor şi la proprietatea intelectuală, utilizarea unor mărci înregistrate sau a unor imagini care conţin conotaţii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.
BRD este liderul pieţei de e-commerce, cu un volum procesat de peste 80 de milioane de euro în 2009 şi o cotă de piaţă de peste 90%. Banca are peste 2,2 milioane de carduri valide şi operează o reţea de peste 1.450 de bancomate şi 20.000 de terminale POS.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO