- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (27.10.2018, 10:50)
- Bianca Ciocotisan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bugetul pe care îl alocă şoferii români pentru pregătirea maşinii de iarnă
Şoferii români alocă în medie un buget de 1.000 de lei pentru pregătirea maşinii de iarnă, fapt ce presupune achiziţionarea de cauciucuri noi, dar şi o serie de verificări care asigură o funcţionare mai bună a maşinii în sezonul rece, arată un raport realizat de magazinul online AutoEco.ro.
867 afișări
Specialiştii recomandă ca intervalul de înlocuire a anvelopelor utilizate pe timpul iernii pentru maşinile personale să nu depăşească 6 ani. „După această perioadă, siguranţa şoferului şi a participanţilor la trafic este pusă în pericol, crescând riscul de explozie a cauciucului şi scăzând rezistenţa mecanică la frânare a acestuia din cauza deteriorării. Anvelopele de iarnă sau All Season ajunse la vârsta cronologică de 10 ani trebuie înlocuite neapărat, chiar dacă, aparent, sunt intacte şi nu au atins limitele uzurii”, spune Costin Stan, CEO AutoEco.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
-
Adrian Sârbu: Creşterea PIB înseamnă creşterea bogăţiei tale. În România există oportunităţi. Fii vesel, pentru că economia creşte şi bazată pe nivelul tău de bună dispoziţie şi de gândire pozitivă
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
Britanicii cer ca ţinta NATO pentru cheltuieli să crească din cauza lumii mai periculoase
Din studiu rezultă faptul că în România, spre deosebire de statele vest europene, şoferii forţează utilizarea anvelopelor chiar şi peste limita maximă de folosire. „Cu toate acestea, în ultimii ani, conştientizarea riscurilor la care se expun şoferii, alături de creşterea valorii amenzilor pentru nerespectarea legislaţiei în vigoare, a dus la creşteri ale vânzărilor de anvelope”, arată raportul.
„Anvelopele de iarnă sau All Season sunt obligatorii indiferent de data calendaristică, dacă maşina rulează pe drumuri publice acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei, iar momentul ideal pentru montarea pneurilor de iarnă este, însă, înaintea scăderii temperaturii sub pragul de 7°C”, spun specialiştii în piese auto.
Alegerea cauciucurilor de iarnă trebuie făcută, spun specialiştii, în primul rând, urmând dimensiunile roţilor specificate în cartea tehnică a maşinii, iar eticheta oferă informaţii despre caracteristicile de siguranţă şi de mediu, pe baza a trei criterii standard: frânarea pe suprafeţe umede, marcată cu litere de la A – pentru cele mai bune performanţe – la G. În condiţii de ploaie, distanţa de frânare de la 80 km/h la 0 poate fi cu 18 metri mai scurtă (30%) pentru anvelopele clasa A faţă de cele clasa G; consumul de carburant şi economia de combustibil, evaluate cu aceleaşi litere. Diferenţa de consum între o anvelopă clasa A şi una clasa G este de 7,5%; nivelul de zgomot optim pentru anvelope trebuie să se situeze sub 70 dB.
Specialiştii magazinului online de piese auto şi accesorii, spun că în vederea pregătirii maşinii la începutul sezonului rece, pe lângă schimbarea obligatorie a anvelopelor, şoferii trebuie să acorde atenţie şi să verifice bateria şi sistemul de încărcare al bateriei, să verifice concentraţia antigelului, care trebuie să reziste la temperaturi de -30 °C, să se asigure că termostatul funcţionează în parametri optimi şi poate încălzi habitaclul, să verifice nivelul de ulei de motor şi dacă este respectat intervalul recomandat de revizie, să rezolve orice problemă a ambreiajului, care va fi suprasolicitat pe timp de iarnă, să se asigure că au un kit complet cu lanţuri antiderapante, racletă, lichid de parbriz şi soluţii pentru dezgheţarea parbrizului şi a sistemului de închidere al maşinii, ştergătoare adecvate.
Citește pe alephnews.ro: Mark Zuckerberg a dezvăluit motivul pentru care poartă un nou colier. Ce valoare sentimentală are pentru CEO-ul Meta
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Un american era pe cale să-și piardă un braț din cauza unui aligator: „Am știut că voi muri chiar atunci”
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Omul cu Tourette” a DIVORȚAT în secret! Motivul jenant pentru care Andrei Ungureanu și soția lui s-au despărțit
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe