Care sunt cele 10 sfaturi ale estonianului care conduce Coca-Cola HBC România pentru tinerii manageri: “Să fii mereu curios. ‘De ce?’ este o întrebare magică. Foloseşte-o continuu”

„Bunul simţ nu are înlocuitor“ este doar una dintre convingerile pe care le are estonianul Jaak Mikkel, aflat de aproape trei ani la conducerea Coca-Cola HBC, liderul pieţei locale de băuturi răcoritoare.

436 afișări
Imaginea articolului Care sunt cele 10 sfaturi ale estonianului care conduce Coca-Cola HBC România pentru tinerii manageri: “Să fii mereu curios. ‘De ce?’ este o întrebare magică. Foloseşte-o continuu”

Care sunt cele 10 sfaturi ale estonianului care conduce Coca-Cola HBC România pentru tinerii manageri: “Să fii mereu curios. ‘De ce?’ este o întrebare magică. Foloseşte-o continuu” (Imagine: AFP/ Arhiva Mediafax Foto)

Prezent la evenimentul Meet The CEO organizat de revista Business Magazin, Mikkel a povestit care sunt principalele idei după care se ghidează în afaceri, care au fost cele mai importante momente şi învăţăminte din cariera sa, cum vede afacerea din România, dar şi ce aşteptări are de la compania şi echipa Coca-Cola HBC.

În cadrul evenimentului Jaak Mikkel a oferit 10 sfaturi tinerilor manageri:

1.      Învăţarea continuă este o parte importantă a dezvoltării personale şi profesionale. Oamenii care se află într-o continuă creştere, cel puţin în compania noastră, sunt cei care nu s-au oprit din învăţat. Dar trebuie să înveţi pentru că tu crezi în asta, nu pentru că aşa îţi sugerează managerul.

2.      Să fii mereu curios. “De ce?” este o întrebare magică. Foloseşte-o continuu. Iar dacă nu primeşti răspunsul care să te lămurească, adreseaz-o iar şi iar, de 20 de ori, până când ai înţeles. De cele mai multe ori, renunţăm după primul sau al doilea răspuns. Rămâni curios! Dacă nu eşti curios, nu poţi înţelege mediul în care te aflii şi nu poţi avea success.

3.      Găseşte-ţi o cale profesională care să aibă la bază o pasiune! Trebuie să îţi plac cee ace faci, e mult, mult mai uşor dacă nu trebuie să te forţezi zilnic.

4.      Oamenii sunt pe primul loc, iar rezultatele sunt secundare. Asta pentru că rezultatele vin, rezultatele pleacă, dar oamenii sunt cei alături de care le faci. Oamenii sunt prioritari.

5.      Nu există substituent al bunului simţ, atât în afaceri cât şi în viaţa privată. De cele mai multe ori avem tendinţa de a ne complica, de a analiza lucrurile foarte simple. Trebuie să înţelegem că avem de-a face cu oameni, la fel ca noi. Să ne punem filtrul omului normal şi să ne imaginăm ce am face noi în acea situaţie. 

Citeşte continaurea pe ZF.ro.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici