- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (06.03.2015, 17:04)
- Cristina Cuncea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CBRE: România şi-a îmbunătăţit prezenţa într-un top al ţărilor vizate de retaileri pentru extindere
România şi-a îmbunătăţit prezenţa în topul mondial al ţărilor unde cei mai importanţi retaileri vor să se extindă în acest an, ocupând locul 22, din 67, pe aceeaşi poziţie cu Suedia, Taiwan, Canada şi Rusia şi înaintea Slovaciei, Ungariei sau Turciei, potrivit CBRE.
197 afișări
CBRE: România şi-a îmbunătăţit prezenţa într-un top al ţărilor vizate de retaileri pentru extindere (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Compania de consultanţă imobiliară a intervievat retailerii din Europa, America şi Asia pentru a afla numărul de magazine pe care aceştia vor să le deschidă în acest an şi pieţele de care sunt interesaţi. România a fost indicată de 9% dintre retaileri ca posibilă ţintă pentru investiţii în acest an.
România a urcat astfel 13 poziţii faţă de clasamentul de anul trecut, unde se plasa pe locul 35, în condiţiile în care 6% dintre retailerii intervievaţi (8 companii) au indicat piaţa locală ca posibilă ţintă pentru extindere anul trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
România este totuşi mai atractivă decât alte ţări din Europa Centrală şi de Est, respectiv Slovacia şi Slovenia, unde 8%, respectiv 7% dintre companii vor să se extindă în acest an, Grecia (6%) şi Bulgaria (4%), în timp ce Cehia (13%) şi Polonia (14%) se plaseează înaintea pieţei româneşti.
Germania şi-a păstrat poziţia dominantă, pentru al doilea an consecutiv, ca cea mai populară destinaţie comercială din lume, 40% dintre retailerii chestionaţi urmează să deschidă un magazin în această ţară în 2015.
Marea Britanie se află pe locul secund, cu 33% dintre retaileri, iar Franţa pe trei, cu 31%.
Brandurile originare în Germania, Marea Britanie, SUA şi Italia sunt printre cele mai active în ceea ce priveşte expansiunea internaţională.
"Principalele provocări pe care comercianţii trebuie să le înfrunte în 2015 sunt creşterea costurilor, un mediu de afaceri omni-channel şi schimbările în comportamentul consumatorilor. Astfel, comercianţii au înţeles că pentru o reprezentare eficientă a brandului este extrem de important să menţină o reţea extinsă de magazine. Costurile asociate cu deschiderea unui magazin nou într-o zonă premium sunt extrem de mari, astfel comercianţii încep să se uite înspre zone comerciale noi, atipice", a declarat, Peter Gold, head of cross-border retail CBRE.
Magazinul fizic continuă să reprezinte destinaţia de cumpărături preferată a consumatorilor. Astfel 21% dintre comercianţi plănuiesc să deschidă între unul şi cinci magazine în regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa până la sfârşitul anului. Expansiunea la scară mare, adică deschiderea a peste 40 de magazine, este în descreştere, astfel doar 9% dintre retaileri vor adopta o astfel de politica în 2015.
Citește pe alephnews.ro: Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Împăcarea anului la înmormântarea lui Costel Corduneanu! Ce jurământ i-au făcut Adrian și Petronel Corduneanu ”Stăpânului Moldovei”
CANCAN.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe