- Home
- Economic
- (21.04.2023, 21:35)
- Alexandra Matei
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Cifrele din spatele vloggului: Câţi bani face Selly din colaborări
Andrei Şelaru, alias Selly, este un vlogger şi antreprenor român, care a pornit de la a face filmări şi conţinut pentru canalul său de YouTube la doar 10-11 ani, iar acum, la 22 de ani, ajunge să încaseze între 3.000 şi 100.000 de euro pentru o colaborare cu diverse branduri în online.
1687 afișări

Andrei Şelaru, alias Selly, este un vlogger şi antreprenor român, care a pornit de la a face filmări şi conţinut pentru canalul său de YouTube la doar 10-11 ani, iar acum, la 22 de ani, ajunge să încaseze între 3.000 şi 100.000 de euro pentru o colaborare cu diverse branduri în online.
♦ „Campaniile de imagine sunt doar o parte din businessul meu, dar în paralel mă ocup şi cu producţia de filme şi festivaluri. Nu mă bazez doar pe imaginea mea“ ♦ În spatele imaginii pe care Selly a creat-o se află o întreagă echipă de producţie ♦ Selly Media Network, firma pe care el a înfiinţat-o, are o echipă permanentă de circa 7-8 persoane, însă funcţionează şi cu un număr mare de colaboratori ♦ Creatorul de conţinut are atât campanii de awareness, cât şi campanii targetate pe conversie directă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cel puțin 20 de fete din Spania au fost dezbrăcate virtual cu inteligența artificială. Scandalul provoacă numeroase dezbateri legate de reglementarea A.I.
-
Războiul din Ucraina, ziua 579. Regiunea Odesa a fost atacată pe parcursul nopţii / Britanicii îi ajută pe ucraineni să-şi demineze teritoriile / Polonia stabileşte rute pentru a putea ajuta la livrarea de grâne ucrainene
-
FT: Rusia evită sancţiunile G7 privind plafonarea preţurilor la majoritatea exporturilor sale de petrol
-
25 septembrie 1396: Se desfăşoară bătălia de la Nicopole
Andrei Şelaru, alias Selly, este un vlogger şi antreprenor român, care a pornit de la a face filmări şi conţinut pentru canalul său de YouTube la doar 10-11 ani, iar acum, la 22 de ani, ajunge să încaseze între 3.000 şi 100.000 de euro pentru o colaborare cu diverse branduri în online.
Campaniile de imagine, spune el, sunt doar o parte din businessul său, dar în paralel acesta se ocupă şi cu producţia de filme şi festivaluri.
„Businessul meu de imagine este un business foarte dinamic, care s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani. Avem show-uri în prezent care au un nivel de producţie comparabil cu show-urile de televiziune. Mizăm pe ideea că poţi face conţinut disponibil gratuit şi credem că este un model care va fi din ce în ce mai profitabil. Avem colaborări care încep de la 3.000-3.500 de euro, dar avem şi contracte mari, de 100.000 de euro. Însă, nu mă bazez doar pe imaginea mea. Imaginea mea este doar un segment dintr-un business mult mai amplu. Sunt cofondator în două festivaluri de muzică urbană, printre care şi Beach Please, care va avea anul acesta un trafic de 160.000 de persoane“, a spus Selly în timpul emisiunii online de business ZF Live.



Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe