- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Cine a câştigat bătălia vânzărilor între Audi, BMW şi Mercedes
Constructorii auto germani îşi menţin supremaţia pe segmentul premium la nivel mondial. Atât Audi cât şi BMW şi Mercedes-Benz au anunţat pentru 2010 creşteri ale vânzărilor de peste 10%. Astfel, vânzările Audi au crescut anul trecut cu 15%, vânzările BMW, cu 14,6% , iar cele Mercedes cu 15,3%.

Cine a câştigat bătălia vânzărilor între Audi, BMW şi Mercedes (Imagine: Adriana Neagoe/Mediafax Foto)
Pentru toate mărcile premium şi nu numai, o mare parte a creşterii se datorează pieţei din China, unde a fost cea mai dinamică cerere. De altfel, pieţele din Europa de Vest şi piaţa chineză au compensat anul trecut vânzările slabe din America de Nord.
BMW şi-a păstrat şi în 2010 prima poziţie, fiind cea mai vândută marcă premium la nivel mondial, cu peste 1,22 milioane maşini comercializate. Pe locul doi se află Mercedes-Benz, care a vândut anul trecut peste 1,16 milioane de autoturisme. Topul este încheiat de Audi, cu 1.09 milioane unităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Jennifer Lopez și Ben Affleck se despart după trei săptamâni de la nuntă
-
Se trage la Zaporojie: Cinci focuri de armă lângă depozitul de materiale radioactive al centralei
-
Proiect uriaş în cadrul UE. Olaf Scholz propune construirea unei conducte de gaz între Portugalia şi Europa Centrală
-
Olaf Scholz anunţă măsuri sociale suplimentare pentru atenuarea efectelor majorării preţurilor
Citeşte mai multe despre bătălia vânzărilor între Audi, BMW şi Mercedes pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



