- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (16.08.2018, 15:23)
- Bianca Ciocotisan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNAIR ne linişteşte în legătură cu podurile din România: Nu sunt în pericol să se prăbuşească
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) precizează, într-un comunicat transmis joi, că niciunul dintre cele 4.250 de poduri rutiere din România nu prezintă risc de prăbuşire, deoarece sunt monitorizate, iar acolo unde se constată agravarea situatiei se iau măsuri..
1040 afișări
CNAIR ne linişteşte în legătură cu podurile din România: Nu sunt în pericol să se prăbuşească
„Din cele 4.250 de poduri aflate pe reţeaua de Drumuri Naţionale din România, doar 37 se află în clasa tehnică 5 (n.n.- cu trafic intens), iar majoritatea lor sunt situate pe drumuri secundare, preluate în trecut de la autorităţile locale, iar 680 de poduri sunt în clasa tehnică 4”, precizează compania.
„Nici unul dintre aceste poduri nu prezintă risc iminent de colapsare, deoarece sunt monitorizate permanent, iar acolo unde se constată agravarea situatiei se ia inclusiv măsura închiderii şi devierii circulaţiei pe alte rute”, menţionează CNAIR.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
POLITICO: Potenţialii candidaţi pentru şefia Comisiei Europene, dacă von der Leyen nu ar câştiga un nou mandat / Klaus Iohannis se află pe listă
-
Belarus afirmă că s-a încercat un atac cu drone asupra capitalei Minsk din Lituania. Lukaşenko susţine că opoziţia încercă să cucerească un district şi să ceară NATO să desfăşoare trupe
-
Rusia ameninţă că Polonia va fi ţinta unui atac rusesc dacă NATO ar desfăşura arme nucleare pe teritoriul polonez
Compania anunţă că revizia podurilor se face la intervale de 6 luni, dar şi mai devreme dacă situaţia o cere, aceasta fiind efectuată de echipe de specialişti ai CNAIR, iar rezultatele sunt înscrise într-un raport privind starea generală a infrastructurii rutiere din România.
„Pentru nu se crea confuzii, trebuie să precizăm că intervalul pentru lucrări de întreţinere periodică este cuprins între 10 şi 15 ani, iar intervalul pentru reabilitarea sau reparaţia capitală este cuprins între 35 şi 50 ani, în funcţie de evaluările tehnice”, adaugă Compania.
„Ca exemplu, podul de la Măracineni, reabilitat după inundaţiile din anul 2005, a fost reparat anul acesta în cadrul unui program de întreţinere periodică şi nu a unui program de reabilitare. Trebuie să subliniem că nici la momentul începerii lucrărilor din acest an nu exista un risc iminent de colapsare a podului”, precizează sursa citată.
Potrivit CNAIR, reabilitarea podurilor este cuprinsă în programele de reabilitare a unor sectore de drum mai extinse, cum este şi cazul podului care traversează râul Argeş în zona localităţii Adunaţii Copăceni, care face parte din contractul de reabilitare a DN5, dar şi al podurilor aflate pe traseul DN73, sector de drum aflat de asemenea în reabilitare.
„Sunt însă şi programe individuale de reabilitare, cum ar fi podurile dunărene de pe A2, pentru care contractele de lucrări urmează să fie lansate în scurt timp în licitaţie publică. Menţionăm că nu a fost nevoie de contractarea unor expertize pentru perioade lungi de timp, fapt ce demonstrează că situaţia podurilor din Romania nu se află în situaţie gravă, iar problemele apărute pot fi ţinute sub control prin activităţi de reparaţie curentă”, mai arată CNAIR.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul dat de oamenii de știință: Peste jumătate din populația lumii s-ar putea îmbolnăvi de boli transmise de țânțari
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe