CONFERINŢA "Mediafax Talks about the Value of Broadband" - PRINCIPALELE DECLARAŢII

Ministrul pentru Societatea Informaţională, Răzvan Cotovelea, doi importanţi invitaţi din străinătate şi numeroşi jucători din piaţa telecom au participat, marţi după-amiază, la conferinţa "Mediafax Talks about the Value of Broadband", organizată de Agenţia de presă Mediafax în parteneriat cu UPC.

255 afișări
Imaginea articolului CONFERINŢA "Mediafax Talks about the Value of Broadband" - PRINCIPALELE DECLARAŢII

CONFERINŢA "Mediafax Talks about the Value of Broadband" (Imagine: Marius Dumbraveanu/Mediafax Foto)

În deschiderea conferinţei au luat cuvântul preşedintele Asociaţiei Europene de Comunicaţii prin Cablu (Cable Europe) Manuel Kohnstamm şi CEO Europa Centrală şi de Est al UPC, Betzalel Kenigsztein

Au luat cuvântul şi următorii lectori: Cătălin Marinescu – Preşedintele Autorităţii Naţionale de Administrare şi Reglementare în Comunicaţii; Marius Alexandru Dunca – Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului; Severina Pascu – CEO UPC România şi Ungaria; Dorin Odiaţiu - Public Affairs, Partnerships And Wholesale Director, Orange Romania; Kostas Loukas - CEO Microsoft Romania; Ciprian Tone - Territory Business Manager at Cisco Systems; Alina Florean - Senior Project Manager Roland Berger Strategy Consultants.

PRINCIPALELE DECLARAŢII

Grupul american Liberty Global a investit, de la înfiinţare, peste un miliard de euro în dezvoltarea subsidiarei UPC România, operator de cablu cu afaceri de peste 140 milioane de dolari în 2013 şi un portofoliu de clienţi de 1,189 milioane.

"Am investit peste un miliard de euro în România pentru extinderea reţelei de telecomunicaţii a UPC România şi pentru a ajunge la ce este astăzi acest operator prin cablu TV. Încercăm să pătrundem şi în zona serviciilor de telecomunicaţii mobile, aşa cum am procedat şi pe alte pieţe, dar unde nu suntem încă activi", a spus directorul general al UPC Central & Eastern Europe, Betzalel Kenigsztein, prezent la conferinţa MEDIAFAX Talks about the value of broadband.

Contribuţia broadband-ului la PIB-ul României este estimată la 3,5 miliarde de euro, iar până în 2018 ar putea ajunge la 6 miliarde de euro, menţinând ritmul actual de adopţie broadband, şi la 8 miliarde de euro, accelerând ritmul actual, potrivit unui studiu prezentat marţi.

Studiul "Broadband-ul fix în România. Utilizatori, tendinţe şi impact economic" a fost prezentat, marţi, la conferinţa "Mediafax Talks about the Value of Broadband", de Alina Florean, Senior Project Manager Roland Berger Strategy Consultants..

Elementele financiare ale acordului privind extindere a suportului tehnic şi de securitate pentru licenţele Windows XP utilizate în domeniul guvernamental ar putea fi făcute publice până la 1 septembrie, a declarat ministrul pentru Societatea Informaţională, Răzvan Cotovelea.

"Grupul interministerial care se ocupă de acest acord m-a informat că a fost analizată oferta primită de la Microsoft şi că, în cursul săptămânii viitoare, va avea loc o nouă rundă de negocieri. Sperăm ca, până la 1 septembrie, să avem elementele financiare concrete pe care să le facem publice, precum şi modul în care România va continua să primească suport tehnic", a spus Cotovelea, prezent la conferinţa "Mediafax Talks about the Value of Broadband".

Utilizatorii români de internet petrec online, în medie, 5 ore şi jumătate pe zi, cele mai populare activităţi fiind consultarea email-ului, lecturarea de ştiri şi căutarea de informaţii despre produse, potrivit unui studiu prezentat marţi la conferinţa "Mediafax Talks about the Value of Broadband".

Studiul "Broadband-ul fix în România. Utilizatori, tendinţe şi impact economic", realizat de UPC cu sprijinul Roland Berger Strategy Consultants, a fost prezentat, marţi, la conferinţa "Mediafax Talks about the Value of Broadband", organizată de Agenţia de presă Mediafax în parteneriat cu UPC.

Cercetarea a relevat că românii petrec online în medie 5,5 ore pe zi, în timp ce 21 la sută dintre ei stau online cel puţin 8 ore zilnic.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici