- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (03.06.2019, 11:21)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Contestaţie retrasă, Metrorex reia procedura de atribuire a cotractului 1 Mai - Tokyo
Metrorex va relua procedura de atribuire a contractului pentru proiectarea şi execuţia structurii de rezistenţă a secţiunii 1 Mai – Tokyo de pe Magistrala 6 1 Mai - Otopeni, după retragerea unei contestaţii, anunţă compania.
311 afișări
Contestaţie retrasă, Metrorex reia procedura de atribuire a cotractului 1 Mai - Tokyo
În data de 15.03.2019, Metrorex a publicat în SEAP anunţul de participare pentru proiectarea şi execuţia structurii de rezistenţă a secţiunii 1 Mai – Tokyo, “Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni). Un operator economic a depus o contestaţie în data de 28 mai, iar în urma măsurilor de remediere, contestaţia a fost retrasă în data de 31 mai.
Procedura de atribuire va continua după ridicarea suspendării în urma pronunţării soluţiei Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), urmând ca termenul limită de depunere a candidaturilor să fie decalat cu 20 de zile.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Proiectul Magistrala 6, 1 Mai – Otopeni, este finanţat din fonduri de la bugetul de stat şi din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014 – 2020.
Valoarea estimată a obiectivului de investiţii fără T.V.A. este de 1.269.784.510 lei.
Obiectul proiectului “Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă” este realizarea unei linii de transport public între Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni) şi Bucureşti, contribuind astfel la dezvoltarea economiei regionale şi îmbunătăţirea mediului urban prin reducerea blocajelor de trafic, accidentelor rutiere şi poluării aerului.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe