Criza a făcut mai atenţi pasagerii companiilor aeriene

Dincolo de confort, mâncare sau taxarea bagajelor, pasagerii se uită la preţ când rezervă un bilet de avion. Aşa se poate explica creşterea companiilor de low-cost, în dauna celor de linie, potrivit BUSINESS Magazin.

30 afișări
Imaginea articolului Criza a făcut mai atenţi pasagerii companiilor aeriene

Criza a făcut mai atenţi pasagerii companiilor aeriene (Imagine: Mediafax Foto)

"Pasagerii au început să fie mai atenţi la modalitatea în care călătoresc. Îşi doresc aceleaşi servicii de calitate, dar la un preţ mai prietenos", afirmă Florentina Ivan, director de marketing al Blue Air. Anticiparea acestei schimbări de comportament cu mult înaintea competitorilor a fost unul dintre avantajele în câştigarea de noi pasageri. "Ca rezultat al crizei economice, oamenii tind să fie mai mai atenţi la cheltuieli. Preţul a devenit şi mai important decât a fost până acum", consideră şi Natasa Kázmér, director Corporate Communications & Public Affairs al Wizz Air.

Ioan Mihalcea, economist în cadrul companiei aeriene TAROM, crede că una dintre urmările recesiunii economice a fost şi aceea că pasagerii au devenit mult mai sensibili la elementul preţ atunci când iau decizia de cumpărare a unui bilet pentru transport aerian. În urma analizelor pe care le efectuează pe piaţa transportului aerian din România, Mihalcea a observat o tendinţă de reducere a segmentului de călătorii corporate, ca urmare a politicii firmelor de a reduce numărul de călătorii la clasa business în vederea diminuării cheltuielilor.

Citeşte mai multe despre topul companiilor aeriene după numărul de pasageri pe www. businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici