Dacia vine cu transformări radicale pentru cea de-a treia generaţie a Logan, Sandero şi Sandero Stepway - GALERIE FOTO

  • Gama Dacia va fi transformată semnificativ, trecând printr-o adevărată revoluţie
  • Apar noile generaţii ale modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway destinate unei clientele mult mai pretenţioase.
  • Dacia se orientează exclusiv pe motorizarea ce este fabricată şi la Mioveni, 1,0 TCe
4637 afişări
Imaginea articolului Dacia vine cu transformări radicale pentru cea de-a treia generaţie a Logan, Sandero şi Sandero Stepway - GALERIE FOTO

Dacia lansează a treia generaţie de Logan şi Sandero, schimbate radical

Chiar dacă piaţa auto a scăzut în pandemie, Dacia va lansa un model electric, urmând astfel trendul mondial.

Producătorul auto Dacia a lansat marţi a treia generaţie de modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway, cu design nou, o platformă şi echipamente noi, un stil contemporan, o motorizare ECO-G eficientă şi economică şi cele mai noi motorizări pe benzină. 

Dar şi mai important este faptul că gama Dacia va fi transformată semnificativ, trecând printr-o adevărată revoluţie. Apar noile generaţii ale modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway destinate unei clientele mult mai pretenţioase.

Ce noutăţi va implementa constructorul auto: cutie automată de tip CVT, trapă, portbagaj modular, şase airbaguri, trei tipuri de sisteme multimedia, radar şi senzori mai buni.

Dacia  se orientează exclusiv pe motorizarea ce este fabricată şi la Mioveni, 1,0 TCe,  atât în versiune pe benzină cât şi GPL şi cu transmisie automată de tip CVT, conform zf.ro. Motorizarea standard are 90 CP, iar cea pe GPL ajunge la 100 CP.

Modelele Logan şi Sandero vor avea aceeaşi platformă ca Renault Clio, fiind vorba de o adevărată premieră.

Logan şi Sandero reprezintă modelele care au impus Dacia pe piaţa internaţională a maşinilor cu un preţ accesibil.

În plus, Dacia renunţă la motorizările diesel la aceste modele, iar designul este schimbat mult ceea ce va atrage inclusiv cumpărători tineri. Noile modele pot ajunge din noiembrie în showroom-uri. 

În câteva luni Dacia va anunţa prima sa maşină electrică, ceea ce pune Dacia pe harta marilor producători ce se vor orienta pe acest segment extrem de promiţător.

Platforma CFM-B, cea folosită de modelele Clio şi Captur de la Renault este însă cu siguranţă piesa de rezistenţă a acestor schimbări.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici