Deputatul Marian Mina, lista autostrăzilor lui Drulă: Ministrul USR PLUS alocă 600 km de vise în Transilvania şi 20 km în Moldova

Moldova rămâne fără autostrăzi, Dobrogea este plasată în afara ariei de dezvoltare, Oltenia rămâne văduvită de investiţii prin ignoranţa. Totul în timp ce administraţia progresistă nu face nimic, acuză deputatul Marian Mina, care face inventarul regiunilor din România unde nu există autostrăzi.

2550 afişări
Imaginea articolului Deputatul Marian Mina, lista autostrăzilor lui Drulă: Ministrul USR PLUS alocă 600 km de vise în Transilvania şi 20 km în Moldova

Deputatul Marian Mina, lista autostrăzilor lui Drulă: Ministrul alocă 600 km de vise în Transilvania şi 20 km în Moldova

„Din 900 de kilometri pe care administraţia progresistă îi visează în proiecţiile realizate pentru viitor, nu fac nimic. Dacă până acum, măcar pe hârtie, MOLDOVA era traversată de autostrăzi şi drumuri expres, de această dată ministrul Drulă alocă 600 km de vise în Transilvania şi 20 km în Moldova”, afirmă deputatul PSD.

Dintre toate promisiunile, Transilvania urmează să aibă o centură ocolitoare pentru toată regiunea, în vreme ce moldovenii vor beneficia doar de cei 20 km care înconjoară Bacăul, mai spune acesta. „Aceste previziuni habarniste condamnă Moldova la subdezvoltare pentru următoarea jumătate de secol”, reclamă parlamentarul, vicepreşedinte al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor. 

Marian Mina acuză faptul că viaţa românilor din Transilvania va fi altfel decât cea a românilor din Moldova, deşi realitatea este aceeaşi şi la Sibiu şi la Vaslui. Nu numai Moldova este defavorizată de viziunile fantasmagorice ale lui Drulă despre transporturi, ci şi Dobrogea, care rămâne în afara ariei de dezvoltare. 

„Sibiul lui Iohannis urmează să fie încadrat corespunzător de două autostrăzi care să asigure alunecarea spre pârtie a preşedintelui. În acest timp, la Tecuci, Vaslui sau Bârlad poporul urmează să se înghesuie pe o singură bandă”, critică Mina coaliţia de guvernare.

Potrivit social-democratului, în ceea ce priveşte legătura dintre Transilvania şi Muntenia, autostrada PLOIEŞTI-BRAŞOV urmează să întârzie cel puţin 7 ani, pentru că Drulă a condiţionat realizarea ei de săparea unui tunel.

„Oltenia, a doua cea mai #săracă zonă a României şi capitala Olteniei, CRAIOVA, sunt văduvite de investiţii prin ignoranţa infatuată a aceleiaşi „drule” care nu doreşte să dezvolte infrastructura în partea de sud a României. 

Actualul guvern este în totalitatea sa #inconştient, dacă lasă sumele exorbitante din PNRR să fie gestionate de un manager care nu poate să cuprindă nici măcar cu mintea proiecte de o asemenea anvergură. Drulă este un programator care a ajuns în mod eronat să numere miliardele necesare dezvoltării #infrastructurii din România”, concluzionează deputatul PSD. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici