Designerul-şef al Renault: Întrebarea e cum putem oferi electromobilitate la un preţ bun pentru clienţii noştri. E greu de crezut că cineva va plăti dublu pentru o Dacie electrică

Viitoarele automobile Dacia vor evolua într-un ritm mai alert, pentru a permite reducerea emisiilor de dioxid de carbon, însă în discuţie intră preţul în condiţiile în care brandul românesc s-a remarcat pe piaţa europeană prin accesibilitate şi tehnologii deja testate de ani buni.

2509 afișări
Imaginea articolului Designerul-şef al Renault: Întrebarea e cum putem oferi electromobilitate la un preţ bun pentru clienţii noştri. E greu de crezut că cineva va plăti dublu pentru o Dacie electrică

Designerul-şef al Renault: Întrebarea e cum putem oferi electromobilitate la un preţ bun pentru clienţii noştri. E greu de crezut că cineva va plăti dublu pentru o Dacie electrică

"Întrebarea este cum putem oferi electromobilitate la un preţ bun pentru clienţii noştri. Nu este doar problema Dacia, ci problema întregii industrii. Nu avem luxul de a fi un brand premium, care poate cere 20.000-30.000 de euro în plus pentru un model doar pentru ca acesta să fie electric. Pentru noi va fi puţin mai dificil să găsim o soluţie electrică deoarece este puţin probabil ca clienţii Dacia să fie dispuşi să plătească dublu pentru un automobil doar pentru a avea un tren de rulare diferit. Dar nu este nici imposibil", a spus Laurens van den Acker, designerul-şef al Grupului Renault şi totodată printre cei mai experimentaţi designeri din industria auto, notează Ziarul Financiar.

Citiţi continuarea pe www.zf.ro

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici