Designul noii versiuni Renault Clio Symbol a fost realizat de ingineri români, francezi şi turci

Designul noii versiuni a modelului Renault Clio Symbol a fost realizat de o echipă de ingineri români, francezi şi turci, iar constructorul auto estimează că România şi alte trei state vor absorbi peste 80% din producţia autoturismului, a anunţat, marţi, grupul francez.

127 afișări
Imaginea articolului Designul noii versiuni Renault Clio Symbol a fost realizat de ingineri români, francezi şi turci

Designul noii versiuni Renault Clio Symbol a fost realizat de ingineri români, francezi şi turci

"Rusia, Turcia, România şi Algeria sunt pieţele cele mai importante pentru acest model (n.r. Clio Symbol) şi este de aşteptat să absoarbă mai mult de 80% din producţie. Restul producţiei va merge către ţările Europei Centrale şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa", informează Renault.

Modelul este fabricat la uzina Oyak din Bursa, Turcia, şi va începe să fie comercializat în majoritatea pieţelor în perioada septembrie-noiembrie.

Noua variantă a modelului Clio Symbol va dispune de patru motorizări pe benzină, de 1,2 litri, cu 75CP, 1,4 litri, cu 75 CP sau 98CP şi 1,6 litri, cu 105CP şi de două diesel cu 65CP şi 85CP.

În funcţie de piaţă, aceste motoare vor îndeplini normele de poluare Euro1, Euro3 sau Euro4.

Autoturismul a fost dezvoltat în 26 de luni şi a necesitat o investiţie totală de 100 milioane euro.

Vânzările Clio Symbol totalizează mai mult de 600.000 de unităţi, începând cu anul 2000, iar la sfârşitul lunii aprilie 2008 modelul se afla în topul livrărilor din Turcia şi pe locul al doilea în România, Maroc şi Algeria.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici