Yves Caracatzanis a declarat, joi, la Cluj-Napoca într-o conferinţă de presă, că până în luna octombrie vor fi înmatriculate peste 500.000 de autovehicule second hand, din care peste 70% au peste 10 ani vechime.
”În ceea ce priveşte importurile de autovehicule second hand, până în luna octombrie a acestui an vor fi înmatriculate peste 500.000 de astfel de autovehicule, din care peste 70% au peste 10 ani vechime, iar tot ceea ce aduce cu sine această vârstă a autovehiculului are un impact asupra mediului şi siguranţei rutiere. La nivel naţional ponderea este de un vehicul nou înmatriculat la cinci autovehicule second hand importate. Am discutat această problemă cu autorităţile centrale deoarece impactul este negativ asupra României, al românilor, din punct de vedere al mediului, al siguranţei rutiere şi al taxelor colectate. Este important şi pentru industria auto, pentru o ţară care are doi constructori auto”, a spus Caracatznis.
Întrebat de corespondentul MEDIAFAX care este soluţia la problema ridicată, directorul general al Renault România a răspuns că aceasta este dezvoltată de autorităţile centrale, iar el nu doreşte să se substituie acestora.
Directorul general al Renault România a avut, joi, o întâlnire la Prefectura Cluj cu prefectul Aurel Cherecheş.
Citeşte şi: Pierderi masive la Transelectrica, anunţate de directorul companiei: Activitatea este perturbată şi pune în pericol funcţionarea sistemului
Citeşte şi: Iohannis: În 10 ani UE, PIB-ul României aproape s-a dublat, puterea de cumpărare a crescut cu 20%
Citeşte şi: Oficial european despre creşterea economică „relativ bună”: Există premise ca România să se încadreze în deficitul de 3% şi în 2017, şi în 2018
Citeşte şi: GREVĂ spontană la Uzina de Vagoane Aiud: Angajaţii sunt nemulţumiţi că nu şi-au primit salariile/ Sindicalist: Problemele sunt ”destul de urâte”
Citeşte şi: Analiştii anticipează o depreciere a leului şi creşterea dobânzilor. La cât ar putea ajunge cursul euro-leu / Previziunile pentru ROBOR
Citeşte şi: Două oraşe celebre merg în instanţă pentru a dovedi că guvernul celei mai mari puteri a Europei le-a calculat greşit dimensiunea populaţiilor, iar asta le costă miliarde de euro
Citeşte şi: Cine este cel mai admirat manager, premiat în cadrul Galei CEO Awards, organizată de Business Magazin
Citeşte şi: Creşte deficitul bugetar: Aproape şapte miliarde de lei, în primele nouă luni ale anului